12 października 2017

DERMEDIC SERUM NA ROZSZERZONE PORY I ŻEL DO MYCIA TWARZY || HIT CZY KIT ?

Witajcie. Dziś przygotowałam kolejną recenzją i będą to kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Myślę, że Wam się spodoba, bo sama bardzo lubię czytać opinie o produktach do twarzy. Są to kosmetyki firmy Dermedic. Nie ukrywam, że bardzo polubiłam się z dermokosmetykami od Dermedic. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji nic przetestować, koniecznie udajcie się do apteki.


 Pierwszym produktem jest żel do mycia twarzy. U mnie to obowiązkowy punkt w pielęgnacji i nie wyobrażam sobie oczyszczania bez takiego produktu. Butelka ma kolor zielony, ale jest "transparentna", więc widzimy ile żelu nam zostało. Konsystencja jest dosyć gęsta, ale nie utrudnia to aplikacji na twarz. Kosmetyk jest bezbarwny i bardzo ładnie pachnie. Cera po użyciu jest dobrze oczyszczona i gładka. Skóra nie była napięta, nie pojawiło się też żadne zaczerwienienie ani wysyp. Nie zauważyłam wzmożonego wydzielania sebum po użyciu żelu, ale szkoda, że ma w składzie Sodium Laureth Sulfate.  Kilka słów od producenta i skład :


 Kolejnym produktem jest serum zmniejszające pory. To chyba tego produktu byłam najbardziej ciekawa i miałam największe oczekiwania. Serum mieści się w szklanej buteleczce i posiada aplikator. Nie ma mocnego zapachu, ale uważam, że to zaleta. Po aplikacji zostawia lekki film. Ja nakładałam serum codziennie na noc. Jeśli chodzi o efekty to bardzo mnie zaskoczyły. Tutaj nie zależało mi najbardziej na ograniczeniu wydzielania sebum, ale na zmniejszeniu widoczności porów. Po regularnym stosowaniu rzeczywiście zauważyłam, że pory się zmniejszyły. Jestem bardzo zadowolona z działania tego serum.


Kilka słów od producenta i skład :


Miałyście już któryś z kosmetyków ? Jak Wasze wrażenia i efekty ?
Mam nadzieję, że jeśli słyszałyście o firmie Dermedic i produktach, jakie oferuje,
to po tej recenzji skusicie się na zakup kosmetyków tej firmy.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.