9 maja 2017

SZAMPON ORGANIX COCONUT WATER - SZAMPON Z WODĄ KOKOSOWĄ

Pogoda nie rozpieszcza i nie widać za oknami wiosny, jednak ja postanowiłam przywołać trochę ciepła. Kokosowy zapach kojarzy mi się przede wszystkim z ciepłem, z latem. Może to też kwestia tego, że zawsze do opalania używam kosmetyków o takim zapachu. Korzystając z okazji wyjazdu do Niemiec i m.in do DM, postanowiłam kupić kosmetyki firmy organix. Zaopatrzyłam się w szampon, odżywkę i olejek - serum. Nie chciałam pisać wszystkiego w jednym poście, więc każdy produkt będzie miał własną recenzję.



 Jak już się pewnie domyśliliście po wstępie, wybrałam wersję kokosową. Jest to mój pierwszy kosmetyk z firmy organix, więc nie wiem nawet jak inne pachną. Chciałabym jednak niektóre z nich też przetestować, bo jak się okazało są świetne ! Szampon zamknięty jest w bezbarwnej,przezroczystej butelce - 385 ml. Z tyłu znajduje się naklejka - coś w stylu tła. Widzimy ile produktu nam zostało, a sam szampon jest przezroczysty. Akurat buteleczka przypadła mi do gustu, jest ładna. Szampon ma odpowiednio gęstą konsystencję, nie jest bardzo rzadki i dobrze się pieni.


 Jeśli chodzi o samo działanie to dobrze oczyszcza włosy, ale nie zostawia ich "tępych". Miałam wrażenie, że trochę ułatwia rozczesywanie. Ja od nasady aż po ucho mam włosy naturalne, więc odżywkę nakładam mniej więcej od długości przy uchu. Po niektórych szamponach ciężko mi się je rozczesuje od samej góry, a tutaj nie ma większego problemu. Włosy są miękkie i odpowiednio dociążone. Mimo tego, że skóra mojej głowy jest dosyć wrażliwa i muszę bardzo uważać na szampony jakie kupuję, nie pojawiło się swędzenie czy łupież. Bardzo polecam ten szampon, jednak nie wiem jak się sprawdzi na niskoporowatych włosach. Szampon znajdziemy np. na mintishop a stacjonarnie w Hebe. Cena to ok. 40 zł



PLUSY :
 - konsystencja i wydajność  
- zapach 
- nie powoduje łupieżu, swędzenia
 
MINUSY : 
- cena
- EDTA

 Stosowałyście ten szampon lub jakieś kosmetyki organix ? Jak Wasze wrażenia ?

3 komentarze:

  1. Nie stosowałam kosmetyków tej firmy. Również ciekawi mnie, jak zachowałby się na niskoporowatych włosach, ale jest trochę drogi żeby kupić go tylko w celu sprawdzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem, pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, jednak wydaje mi się, że ten szampon jest wart przetestowania. :D
    Buteleczka bardzo ładnie się prezentuje :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.