26 marca 2017

BLACK AND WHITE || BLACK JACKET AND ADIDAS SUPERSTAR

Hej kochani. Wracam na bloga po mega długiej przerwie. Miałam mały zastój, co było spowodowane pogodą i natłokiem obowiązków. Niestety ciężko mi nad tym zapanować. Jak pewnie sami zauważyliście na blogu wieje pustkami. Postanowiłam zacząć od nowa i mam nadzieję, że tym razem mi się uda. Mam problem z systematycznością,ale nieważne ile razy upadam, ważne, że wstaję. Do tego dosyć dużo się działo na mojej głowie i były to niekoniecznie ciekawe rzeczy, więc nie chciałam się pokazywać. Moje konto na instagramie zostało skradzione, a na blogu pojawił się jakiś nieoczekiwany błąd, przez który nie mogłam niczego edytować. Pomyślałam, że chcę mieć świeży start. Tematyka bloga się nie zmienia i dziś zaczynam stylizacją. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zdjęcia są jeszcze trochę jesienne, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Następne wpisy będą wiosenne i kolorowe. 


Co tutaj mamy ? Właściwie bardzo wygodne połączenie. Jeansy z dziurami na kolanach to zdecydowanie mój must have i mogę się założyć, że pewnie każda z Was ma podobne spodnie u siebie w szafie. Do tego wygodna bluza z kapturem i superstary. Tutaj ta sama sytuacja. Na ulicy widać mnóstwo osób, które mają te buty. Kurtka typu parka, w jednym z moich ulubionych kolorów - czarnym. Klasyczna barwa towarzysząca chyba każdej kobiecie. Jest mega wygodna i myślę, że wiosną zobaczycie ją w kilku innych odsłonach.
Niestety nie miałam ze sobą w Poznaniu aparatu, więc zdjęcia są robione telefonem. Mam nadzieję, że jednak ten jeden raz mi to wybaczycie. Kolejne zdjęcia będą bardziej dopracowane, bo tylko takie chciałabym mieć  na blogu.









KURTKA - SHEIN TUTAJ
BLUZA - ADIDAS
JEANSY - TALLY WEIJL
BUTY - ADIDAS

Lubicie takie sportowe połączenia ? Dajcie też znać w komentarzach czy macie spodnie z dziurami i czy często je nosicie.

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.