22 lipca 2016

OFF SHOULDER TOP - DENIMOWA HISZPANKA

W środę wracam już do domu. Nie mogę się doczekać, ale podejrzewam, że ciężko będzie mi do tego czasu dodać posta. Po powrocie do domu na pewno pojawi się więcej letnich propozycji i nowości - kosmetyczne i ubraniowe. To będzie mega haul :) Moja dzisiejsza propozycja to jeden z ulubionych zestawów w ostatnim czasie. Jest to połączenie elegancji i wygody. Białe spodnie to mój must have na lato. Do tego wybrałam niebieską denimową bluzkę z najgorętszym trendem - off shoulder. Koturny, które mam na sobie to chyba najwygodniejsze "wyższe" buty jakie mam. Uwielbiam je !




















BLUZKA - ZARA TUTAJ
SPODNIE - NEW YORKER
ZEGAREK - DW TUTAJ
OKULARY - HOUSE
BUTY - LASOCKI

12 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wszystkie buty na koturnie :) śliczna stylizacja!
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/summer-free-day-milk-shake.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. boska jest ta hiszpanka! Cały zestaw świetny - idealny na lato ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest ta bluzeczka ;) pasują do ciebie takie hiszpanki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka, bardzo elegancko komponuje się z tymi spodniami :)
    Zapraszam na przegląd sklepu AVOCADO mają na prawdę świetne rzeczy :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/07/przeglad-sklepu-avocado.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestaw! Sama chętnie bym w niego skoczyła :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, uwielbiam bluzki z odkrytymi ramionami ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobną tylko że wrzosową! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.