13 lipca 2016

MOJA WISHLISTA || SUMMER WISHLIST

Nie dodawałam na początku roku mojej wishlisty, bo wiedziałam, że będzie się ona ciągle zmieniać. Niektóre rzeczy sama sobie kupuje, co jakiś czas mam też nowe zachcianki. Po prostu nie było sensu. Teraz myślę, że ta wishlista spokojnie starczy do końca września. Później będzie sezon zimowy, więc pewnie pojawi się coś, co będę chciała mieć. Nie ukrywam, że produkty, które Wam pokażę są raczej w sferze moich marzeń i myślę, że zanim do mnie trafią minie bardzo dużo czasu. Jest też taka możliwość, że w ogóle się nie pojawią. Rzuciłam się na kolor khaki, choć już miałam kilka ubrań w tym kolorze. Dobrze się w nich czuję, więc w nowościach zobaczycie co trafiło już do mojej szafy.






1. Szkolenie u Julii. Byłam już na jednym szkoleniu i tak mi się spodobało, że chciałabym uczestniczyć w kolejnych. Interesują mnie przede wszystkim zdobienia : blur effect, icon art, stylograf itd. Jeśli zastanawiacie się nad tym, czy zapisać się na szkolenie do Julii, to rozwieję Wasze wątpliwości. Szkolenie było przeprowadzone w bardzo miłej, luźnej atmosferze. Mimo, że początkowo się stresowałam, czułam się tam naprawdę dobrze. Julia to mega przyjazna osoba.

2. Instax.Uwielbiam fotografię i od zawsze marzył mi się taki aparat. Zastanawiałam się nad nim już dwa lata temu. Zdjęcia z instaxa mają zupełnie inny klimat niż te zrobione lustrzanką i wyglądają po prostu świetnie ! Chyba największą frajdę sprawia to, że nie musimy iść do fotografa wywoływać zdjęć, tylko mamy je od razu. Myślę, że minusem jednak jest cena wkładów.

3. Czerwone buty. Zdjęcie jest tylko przykładowe, bo szukam czerwonych, idealnych butów. Zapragnęłam po prostu tego koloru, ale jeszcze nie wiem czy postawić na trampki czy jednak wybrać jakiś inny model. Conversy pasują do większości ubrań, a jak wybiorę chociażby roshe run to niestety nie będą tak uniwersalne. Jeśli wiecie gdzie znajdę jakieś super czerwone buty - nie szpilki, to piszcie w komentarzach.

4. Fake bake. Balsamu brązującego użyłam pierwszy raz rok temu i zaczynam się coraz bardziej do nich przekonywać. Jeśli aplikacja jest prosta i nie ma żadnych smug, to jest to świetna alternatywa dla solarium, jeśli mamy jakieś ważne wydarzenie, a nie jesteśmy opalone. Balsamy są nieszkodliwe, więc jeśli mam wybierać, to wybór jest oczywisty.

5. Stylograf Mistero Milano. Uwielbiam zdobienia na paznokciach, a za pomocą tego cuda jesteśmy w stanie wyczarować naprawdę piękne wzory.

6. Torebka Michael Kors. To chyba się nigdy nie spełni, haha. Chciałabym klasyczną małą Selmę w kolorze pudrowy róż. Jest po prostu piękna <3 Jeśli miałabym postawić na wersję większą to raczej wypadłoby na kolor czarny ze względu na jego uniwersalność. Znalazłam piękne torebki i właściwie chcę i tak samo jak MK. Same zobaczcie TUTAJ

7. Frezarka JD200. Uczyłam się pracy frezarką na szkoleniu i stwierdziłam, że to świetne urządzenie. Nie wycinam nigdy skórek, więc frezarka byłaby dla mnie sporym ułatwieniem.

8. Olaplex. Od dawna ciekawią mnie te kosmetyki i z chęcią je wypróbuję. Nie mam zamiaru jednak iść do salonu, a kupić produkty do zabiegu. No.3 można kupić w sieci, więc chciałabym zobaczyć jak się sprawdzi. Macie jakieś doświadczenia z Cureplex lub Olaplex ?

9, 10. Kurtka dżinsowa i bomberka. Jeśli chodzi o ubrania to jak już wcześniej wspomniałam, oszalałam na punkcie khaki, choć od zawsze podobał mi się ten kolor. Moja szafa również domaga się bardziej eleganckich rzeczy, więc niedługo wyruszam na zakupy. Bomberka będzie jednak czarna, bo do wszystkiego pasuje. Jest ich mnóstwo, są wszędzie. Odpuściłam je sobie wiosną, ale teraz stwierdziłam, że od dawna szukam takiego wzoru kurtki. Dżinsową kurtkę miałam również kupić już chyba dwa lata temu. Teraz, gdy znajdę jakąś ciekawą z pewnością ją kupię. Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje sklepów, w których mogę je znaleźć, piszcie w komentarzach.

8 komentarzy:

  1. Torebka jest boska :) Ja lubię vita liberata, ciekawa jestem fake bake :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. większość rzeczy z Twojej wishlisty sama bym chciała, szczególnie Fake Bake, który mi się marzy już od dawna :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj widziałam w pull&bear mega jeansowa kurtkę z naszywkami, na przecenie za 99 zł być może Ci się spodoba,.jak tak, to miło że pomogłam :)
    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka MK jejku jaka jest cudowna *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.