18 lipca 2016

MOBILE MIX, CZYLI ZDJĘCIA Z TELEFONU

Pogoda zaczyna wracać, więc ciężko mi było w weekend zaplanować posty. Byliśmy w parku rozrywki, a jak wróciłam to nie miałam na nic siły. Dziś chciałabym Wam pokazać kilka moich ostatnich dni i tygodni. Będą to zdjęcia z telefonu. Mam nadzieję, że seria wpisów mobile mix będzie cieszyła się sporym zainteresowaniem i posty będą pojawiały się regularnie.





1. - lody w Holiday Parku, czyli nasz ostatni weekend. Wybraliśmy się do pobliskiego parku rozrywki i pierwsze co zrobiliśmy, to poszliśmy na śmietankowe lody. Porcja była naprawdę spora, ale nie jadłam wcześniej tak dobrych lodów.

2. - Część Holiday Parku, czyli Maja Land. Wygląda naprawdę bajecznie, czego niestety to zdjęcie nie oddaje.

3. - Ogx coconut water - uwielbiam zapach kokosu i zawsze chciałam żeby moje pachniały tak samo jak lalek Barbie z dzieciństwa. Długo szukałam odpowiedniego specyfiku i w końcu się udało. To świetny kosmetyk !

4. - piękny błękitny storczyk. Pierwszy raz widzę taki kolor i naprawdę robi spore wrażenie !


5. - drugi raz w tym roku kiedy trochę mogłam się opalić, a mamy już ostatnie tygodnie lipca. Ciężko w tym roku ze słońcem, więc korzystam z każdej chwili.

6. - warkocze dutch braids - nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że nie wyglądam dobrze w takiej fryzurze. Może z czasem się przyzwyczaję, bo jest bardzo wygodna. Świetnie się sprawdza podczas upałów (których niestety brakuje).

7. - mój ulubiony filtr z aplikacji Snapchat, też go lubicie ?

8. - pierwszy raz w życiu mam pomalowane paznokcie na czerwono. Na pewno podobałyby mi się bardziej, gdyby były długie, ale wiem, że to nie ostatni raz kiedy ten kolor gości na moich pazurkach. Lubicie czerwień na paznokciach ?

Mam nadzieję, że mój mobile mix się spodobał. Obiecuję, że następnym razem zrobię więcej zdjęć i będziecie mieli co oglądać.

8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie mobile mixy, sa bardzo naturalme ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mixy zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sama robisz sobie warkocze ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje warkocze są przepiękne! Nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix :) podoba mi się Twoje poczucie estetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.