7 lipca 2016

CHORWACJA, WYSPA PAG - CO WARTO ZOBACZYĆ, CZYLI KILKA SŁÓW O MOICH WAKACJACH

Wszyscy już właściwie mają, więc myślę, że to idealna pora na taki wpis. Być może macie już konkretne plany na ten czas, ale dla tych, którzy jeszcze się zastanawiają i wolą spontaniczne decyzje, informacje zawarte w tym poście, mogą okazać się interesujące i przydatne. W tym roku nie wybieram się na wakacje do Chorwacji. Raczej postawimy na nasze polskie góry lub morze. Uwielbiam spędzać czas w miejscach, gdzie pogodę mamy właściwie zapewnioną. Ciepłą wodę w morzu również. Mogłabym całe dnie spędzać na plaży opalając się, a wieczorami chodzić na spacery i próbować nowych smaków. Chorwacja i sama wyspa Pag to miejsce stworzone dla mnie. Uwielbiam tam wracać, a po powrocie zawsze mile wspominam spędzony tam czas. Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc jest dla mnie sposobem na odstresowanie się i zapomnienie o codzienności, więc wiadomość o tym, że gdzieś się wybieramy i planowanie jest dla mnie bardzo fascynujące.






ZEGAREK/ WATCH - DANIEL WELLINGTON TUTAJ
Kocham zegarki DW, jest to chyba najpiękniejszy prezent jaki dostałam.

Zacznę może od podstawowych informacji, bo chyba one też są najważniejsze. Planując wakacje za granicą, w tym przypadku w Chorwacji możemy wybrać interesującą nas ofertę w biurze lub organizować wszystko samemu. My wybraliśmy drugą opcję, dlatego opiszę Wam tylko moje doświadczenia i jak to wygląda. Pierwszy raz do Chorwacji pojechaliśmy w 2009 roku na wyspę Rab. Później już tylko wybieraliśmy się na Pag do miejscowości o takiej samej nazwie. Dla mniee była to zmiana na lepsze, ale obie wyspy są bardzo ciekawe i piękne. My zawsze podróżowaliśmy autem. Zajmowało to dużo czasu i sama droga jest bardzo męcząca, choć ja uwielbiam długie podróże w aucie. To trochę tak jak w dzieciństwie najlepszy w całej wycieczce był czas spęczony w autobusie. Jest to o tyle wygodne, że dotrzecie wszędzie, gdzie tylko chcecie, możecie zwiedzać to, co Wam się podoba i tak naprawdę jesteście niezależni.





BLUZKA W PALMY - TUTAJ
KOMBINEZON - TUTAJ
BIAŁY CROP TOP - RESERVED
NIEBIESKIE SZORTY - TUTAJ

Samo zakwaterowanie kosztuje "grosze", choć to zależy też od standardu jaki będziecie chcieli otrzymać. Najdroższa jest sama droga i wyżywienie. Jeśli będziecie chcieli coś więcej wiedzieć o cenach piszcie na instagramie lub mailowo. Widoki są przepiękne, więc na pewno będziecie zachwyceni. Ja za każdym razem, kiedy tam wracam, zakochuje się w tym miejscu na nowo. Na pewno nie pożałujecie. Na samą wyspę Pag możecie dotrzeć promem lub przez most. Oczywiście na pierwszy raz polecam drogę morską, ale jeśli nie chcecie na to tracić pieniędzy to wiecie co wybrać.. Widoki z mostu też są świetne. Jeśli chodzi o atrakcje to myślę, że same plaże i krajobraz nam sporo zapewniają. Piaszczystych miejsc jest mało, a jeśli się tam udacie, to nie wiem czy będziecie mieli gdzie wcisnąć palec. Ja osobiście wolę mniej zatłoczone miejsca i kamieniste plaże mi nie przeszkadzają. Kamienie mimo wszystko nie są ostre i nigdy nie narzekałam. Jeśli jednak chcecie czegoś więcej, to są różne kluby, restauracje, a na plażach nocą odbywają się imprezy. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, bo opcji jest bardzo dużo. Na samej wyspie nie ma dużo do zwiedzania, , tym bardziej, że jest uboga w roślinność, ale będąc w Chorwacji warto zobaczyć Jeziora Plitwickie i wodospady mieszczące się na terenie Parku Narodowego Krka.









BIAŁA SUKIENKA - TUTAJ
SPÓDNICZKA - TUTAJ
OKULARY Z MIĘTOWĄ OPRAWKĄ - SINSAY

Jeśli macie jakieś pytania lub o czymś zapomniałam, piszcie w komentarzach !
Jestem ciekawa czy byliście już na tej wyspie. Jeśli macie swoje ulubione miejsca na wakacje również możecie się tym podzielić. Uwielbiam poznawać nowe miejsca :)
Niedługo post z kosmetykami, które są dla mnie niezbędne na wyjazd.

17 komentarzy:

  1. Cudowne sa te niebieskie spodenki! :D Piekne zdjecia! Udanych wakacji! :)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia <3 biała sukienka podbija moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne jest to miejsce ! Sama bym chciała pojechać do Chorwacji, ostatnio coraz bardziej to miejsce mnie przekonuje, przepiękne widoki :)
    Obserwuję ;)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce ! Ja dzisiaj się dowiedziałam, że może za miesiąc też pojadę do chorwacji :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i widoki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja do Chorwacji polecę we wrześniu, (niestety) za pośrednictwem biura podróży. Będę szukać ofert last minute żeby wyszło taniej :) również uwielbiam długie podróże samochodem, przystanki na stacjach paliw... coś pięknego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, u mnie na blogu wkrótce pojawi się wpis na temat moich tegorocznych wakacji na Ibizie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę, bo lubię takie wpisy :)

      Usuń
  8. Pięknie tam jest, strasznie chciałabym tam kiedyś pojechać :) Podobno zawsze tam jest świetna pogoda :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę widoków ;) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i piękne miejsce :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. drugi raz czytam o tej wyspie i po raz drugi mam chęć tam wybrać się. Ja z miejsc, które mogę polecić, to Kreta i hotel Kalipso. Bajka. Hotel w skałach z dala od cywilizacji, w którym pracują Polacy, więc bez bariery językowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bo język niestety bardzo często jest utrudnieniem ;/

      Usuń
  12. Chorwacja to piękne i tanie wakacje w porównaniu z Hiszpanią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Hiszpanii chętnie bym się wybrała, bardzo chętnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.