15 lipca 2016

BLUZKA OFF SHOULDER, CZARNE SPODNIE I ESPADRYLE

Witajcie. Pogoda nam niestety nie sprzyja i mamy właściwie jesień, a nie lato. W tym roku chyba tylko dwa razy się opalałam, a mamy już połowę lipca. Moja propozycja też nie jest typowo letnia, bo występują w niej długie spodnie. Do tego czarne. Połączyłam je z bluzką off shoulder, co jest hitem tego sezonu. Ma ona trochę festiwalowy styl, więc zastępując spodnie jeansowymi szortami mamy gotowy look. Do tego espadryle, które teraz również są bardzo modne. Pokochałam je już rok temu i podejrzewam, że w następne wakacje również będą mi towarzyszyły.

















 TOP - H&M
SPODNIE - STRADIVARIUS
TOREBKA - CCC
ESPADRYLE - TUTAJ
OKULARY - HOUSE

19 komentarzy:

  1. Świetne espadryle! POdoba mi się to ich strzępiaste wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy! stylizacja też sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja w stonowanych barwach :)
    Pogoda niestety nie dopisuje w te wakacje

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy, od razu rzuciły mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja!! śliczne zdjęcia pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde świetnie się prezentuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy *-*
    http://lilciaever.blogspot.com/2016/07/kim-jestes.html
    zapraszam do mnie na nowego posta :* polecam też zerknąć na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bluzka wygląda genialnie! :) No i te Twoje włosy... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie, stylowo i dziewczęco :)
    Uwielbiam, te bluzki hiszpanki- są niezwykle subtelne i zmysłowe :)
    I super espadryle <3

    A wlosow to mega zazdroszczę ajććććć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja klasyczna ale na prawdę sliczna :) do tego te espadryle, w kolorystyce Chanel, zakochałam się w nich :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja klasyczna ale na prawdę sliczna :) do tego te espadryle, w kolorystyce Chanel, zakochałam się w nich :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. włosy same w sobie ładne bo zadbane ale tą koloryzacją ktoś zrobił Ci krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Buciki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem że ten komentarz nic nie wnosi, ale masz śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.