11 lipca 2016

BIAŁO-CZARNA SUKIENKA W PASKI I CZARNE LORDSY || BLACK WHITE STRIPED DRESS

Pogoda w końcu poprawiła się na tyle, by móc zrobić jakiekolwiek zdjęcia. Muszę przyznać, że niestety nie jestem z nich zadowolona w stu procentach. Mam nadzieję, że w przyszłości poprawię te błędy. Kolejna propozycja casualowa, bo tak mi po prostu najlepiej. Połączyłam pasiakową sukienkę z lordsami i torbą mieszczącą "wszystko". Gdy zamawiałam sukienkę, nie sądziłam, że będę z niej tak zadowolona. Mogę ją zaliczyć do ulubieńców ubiegłego miesiąca. Jest naprawdę bardzo wygodna i świetnie się w niej czuję. W tym sezonie zdecydowanie przerzuciłam się na sukienki i chyba przekonałam się do nich na dobre. Jedyną wadą jaką zauważyłam są troszkę szerokie rękawy. Mimo wszystko to naprawdę udane zamówienie. Takich butów szukałam już rok temu w sieciówkach i niestety nie mogłam znaleźć. Tym razem się udało, jednak miałam zamiar kupić wersję z ćwiekami.














SUKIENKA - TUTAJ
OKULARY - HOUSE
TORBA - SINSAY
LORDSY - H&M

Lubicie ubrania w paski ? Jestem ciekawa jak jest u Was z sukienkami.
Nosicie je często czy tylko na wyjątkowe okazje ?

15 komentarzy:

  1. Ja czasami ubiore ale zazwyczaj jakiś wyjątkowy dzień 💝
    Ładnie jest ! :) http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/czasnabutypl.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz! :) Ja bardzo lubię sukienki i często je noszę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka :) Ja zakładam od czasu do czasu.
    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabym chodzić tylko w paskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W stylizacji zmieniłabym buty taki fason troszkę cię skraca, ale poza tym podoba mi się :)
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem...nie wzięłam na wyjazd innych pasujących butów, więc wypadło na te :)

      Usuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka kojarzy mi się z motywem marynarskim ;) wygląda super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobną sukienkę można kupić w polskim sklepie VUBU :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja ;) Podoba mi się ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sukienka, mam podobną i bardzo ją lubię :)Jednak to torba przykuła moją uwagę :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.