1 czerwca 2016

MANICURE HYBRYDOWY || SEMILAC, EFEKT SYRENKI, EFEKT HOLO GRAPEFRUIT GOLD || MISTERO MILANO WICHROWE WZGÓRZA

Szybki pościak w czasie przerwy. Skumulowało się sporo zaliczeń, więc nie mam czasu iść na zdjęcia. Dziś wrzucam zbiór stylizacji paznokci. Może się ktoś zainspiruje, choć są to połączenia proste. Możecie zobaczyć jak w rzeczywistości wyglądają dane lakiery hybrydowe, bo jednak kolor na buteleczce jest przekłamany i służy w sumie tylko temu, by móc odróżnić dany numer od innego. Zapraszam do oglądania. Pod każdym zdjęciem opisane będą użyte kolory.

d
Semilac 088 blue ink, 001 strong white, mistero milano wichrowe wzgórza

Semilac 043 electric pink z efektem syrenki, 001 strong white

 Semilac 032 biscuit + efekt syrenki

 Efekt kocie oko + semilac 056 pink smile, 109 miss of the world

Semilac 001 strong white, 105 Stylish gray, 016 grunge

 Semilac 105 stylish gray, 043 electric pink

Semilac 032 biscut, 043 electric pink, 130 sleeping beauty + efekt holo grapefruit gold


Która ze stylizacji najbardziej Wam się podoba ?
Lubicie kolory pastelowe, neonowe, nude, a może ciemne ?
Co najczęściej wybieracie latem ?

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te pierwsze ;)
    Ja postawiłam na neony
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia propozycja najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wszystkie podobaja 💝 niestety mam taką prace gdzie nie mogę mieć pomalowanych paznokcii 😣😣
    Pozdrawiam http://twinstyl.blogspot.com/2016/05/domek-do-gory-nogami-szymbark.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i ostatnie są prze piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam paznokci hybrydowych. Ale raczej zdecydowałabym się na podobne do ostatniego zdjęcia. Bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej spodobało mi się zdobienie nr 5, czytam jakie lakiery użyłaś, a tam mój ulubiony kolor z semilaca 043 :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie mam chwilkę przerwy między zaliczeniami... masakra
    podoba mi się pierwsza stylizacja, ładny ten blue ink semilaca, musze pomyśleć o jego zakupie *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, jestem pod wrażeniem tego pierwsze wzorka niebiesko-białego.. Wymagał chyba sporo pracy ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.