6 czerwca 2016

CZARNY TOP, TRAMPKI I JEANSOWA SPÓDNICZKA !

Powoli kończy się mój maraton jeśli chodzi o zaliczenia. Będę miała mniej czasu do końca tygodnia, ale później postaram się dodawać jeszcze więcej wpisów. Dziś znów połączenie z jeansową spódniczką, którą bardzo lubię. Stylizacja bardzo podobna do poprzedniej. Nigdy nie lubiłam ich nosić, wolałam nawet sukienki. Teraz jednak się przekonałam i noszę codzienne, luźne sukienki jak i spódniczki. Już  niedługo pokażę Wam ulubieńców !













TOP - NEW YORKER
SPÓDNICZKA - LALU
BUTY - TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Świetny post :D zapraszam do mnie :D
    http://debskv.blogspot.com/2016/06/bardziej-dziewczeco.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobny look mam na swoim blogu , uwielbiam takie stylizacje i mieszać spódnicę z trampami. Świetnie .
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;) podobają mi się twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, strasznie mi się podoba. A włosy to już wogóle piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim stylu :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.