29 czerwca 2016

BLUZKA Z FALBANKĄ, HISZPANKA I SPODNIE Z DZIURAMI

Czerwiec to chyba trudny miesiąc dla każdego studenta. Wymęczył mnie trochę, dlatego dopiero teraz dodaję wpis. Zdjęcia są stare jak sami zauważycie. Obecnie długie spodnie sprawdzą się wieczorami. Połączyłam je z bluzką z odkrytymi ramionami typu hiszpanka i trampkami, by trochę to wszystko przełamać i utrzymać w sportowym stylu. Obecnie te bluzeczki znajdziecie wszędzie, ja sama mam ich kilka. Po weekendzie pojawi się kilka propozycji weselnych, więc czekajcie !















BLUZKA - NO NAME
BUTY - CONVERSE
SPODNIE - CROPP

13 komentarzy:

  1. Bluzka jest na prawdę niesamowita! Szkoda, że no name :(

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie !
    Jesteś prześliczną kobieta ! :)
    Obserwuję z ogromną przyjemnością i zachęcam do obserwacji mojego profilu, bądź odwiedzin, będzie mi miło :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/06/refleksje-o-postrzeganiu-swiata-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba zestaw, ale zwróciłam tez uwagę na Twoje włosy - są piękne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna bluzka!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.