19 maja 2016

STYL BOHO - CO ZNAJDZIEMY W SIECIÓWKACH ? || H&M, COCOMODA, ZARA, MOHITO, STRADIVARIUS

Wczoraj o 23 byłam już padnięta, ale udało mi się napisać nowego posta. Ciąg dalszy stylu boho, czyli przegląd sieciówek z ubraniami. Chyba nie ma sklepu, w którym nie byłoby teraz takich ubrań, dlatego wybrałam po kilka przykładów. Ceny są różne, więc musicie je porównać między sklepami. Kolekcje też bardzo podobne do siebie. Mam nadzieję, że znajdziecie wśród nich swoje perełki. Zakupy online bardzo nam ułatwią sprawę. Proste, szybkie i wygodne. Poza tym bardzo często ostatnio spotykałam się z bluzkami ubrudzonymi od fluidu. Kupując online, nie musimy się o to martwić. Jeśli się zastanawiacie gdzie kupić bluzki typu hiszpanka, z odkrytymi ramionami czy sukienki z falbanami, ten post jest właśnie dla Was.

 ZARA



MOHITO



H&M 









COCOMODA
 









Zajrzyjcie też na stradivarius.com, jest tam mnóstwo świetnych ubrań, których niestety nie mogłam Wam pokazać, bo nie da się zapisywać i kopiować obrazów.

8 komentarzy:

  1. Piękne ciuszki, teraz odkryte ramiona królują :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda za boho nie przepadam ale te rzeczy mi się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się boho, chodź sama siebie nie widzę
    w takim stylu ;) ciekawe propozycje, ubrania są naprawdę
    ładne i chodź nie noszę takich, na dwie trzy propozycje bym
    się skusiła ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię styl Boho :) Muszę koniecznie zaopatrzyć się w bluzkę z odkrytymi ramionami :)

    Zapraszam również na swojego bloga:
    http://www.coconeyla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystko w stylu boho jest dla mnie;) ale twoje propozycje od mohito i cocomoda do mnie trafiają:)

    Zapraszam na nowy wpis o tym
    Jak tanio i skutecznie wypromować bloga
    http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/05/19/jak-tanio-i-skutecznie-wypromowac-bloga/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te ubrania, parę rzeczy sama bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.