23 maja 2016

JEANSOWA SPÓDNICZKA I CZARNA BLUZKA Z FRĘDZLAMI W STYLU BOHO || JEANS SKIRT AND BLACK BLOUSE

Post miał się pojawić dzisiaj rano przed zajęciami, jednak brakło mi czasu i nie nie dałam rady. Mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno :) W końcu udało mi się zrobić zdjęcia, więc post typowo ze stylizacją. Połączyłam jeansową spódniczkę z falbaną i czarną bluzkę. Zrobiło się bardzo ciepło, więc myślę, że to fajny zestaw, tym bardziej, że góra jest bardzo przewiewna. Jak widać są elementy stylu boho - frędzle. To dobra opcja dla tych, którzy unikają ubrań dokładnie w tym stylu. Wydaje mi się, że zostało to wypośrodkowane i możemy zauważyć właśnie takie detale połączone z minimalizmem i ubraniami klasycznymi. Dużą rolę zawsze odgrywa u mnie wygoda, więc musiały się też znaleźć tutaj trampki. Zostawiam Wam zdjęcia i zapraszam do dalszej części wpisu. Teraz stylizacje będą się pojawiały często, więc czekajcie !
















SPÓDNICZKA - LALU TUTAJ
BLUZKA - SHEIN TUTAJ
BUTY - CONVERSE  TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Mega zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! A spódniczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie :) Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ;)
    Spódniczka śliczna ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/05/bluzka-hiszpanka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się bluzka :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie wygląda świetnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest super! Najbardziej podoba mi się jej zestawienie ze sportowymi butami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześliczne włosy <3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny zestaw :) Dobrze bym się w takim czuła :)
    P.S. Przepiękne włosy <3 Nigdy nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.