30 maja 2016

I THOUGHT MY HEART WAS GONE || SPODNIE Z DZIURAMI, CROP TOP W PASKI, KOSZULA I TRAMPKI CONVERSE

Chłodne dni będą się już pojawiały coraz rzadziej, dlatego dodaję jedną z ostatnich propozycji w długich spodniach. Oczywiście znów postawiłam na wygodę i połączyłam czarne spodnie z dziurami, które są bardzo modne, krótki crop top w paski, trampki i jeansową koszulę. Taki zestaw możecie założyć latem wieczorem na ognisko czy grilla. Myślę, że dobrze się sprawdzi :) Zaczął się czas zaliczeń, jednak staram się pracować nad systematycznością. Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę doczekać się wakacji. Został właściwie już tylko miesiąc i będziemy mogli cieszyć się wolnym czasem i pogodą. Zdjęć jest sporo, więc już zapraszam do obejrzenia :) 




 














CROP TOP - NEW YORKER
SPODNIE - CROPP
TRAMPKI - TUTAJ
KOSZULA - STRADIVARIUS

14 komentarzy:

  1. Masz śliczną figurę! :)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna figura ! Śliczny crop top <3 Idealny na ciepłe dni, uwielbiam stylizacje z przewiązaną koszulą.
    Również nie mogę się doczekać wakacji, mama nadzieję że szybko nam mini czas do nich a one same będą trwać długo ^^
    Cudowne zdjęcia !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylówka, bardzo wygodna. Z czystym sumieniem stwierdzam, że mogłabym taką założyć! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś taka chudziutka :)
    a włoski zapuszczasz, że widać tak odrosty (mam ten sam problem) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, będę próbowała zejść trochę do naturalnych i zrobic sombre :)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja;D Bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też będę musiała kupić sobie spodnie Z dziurami są bombowe i cała stylizacja również. ☺
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentujesz się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się u Ciebie!

    Dodaję do obserwowanych!
    https://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie ;)
    zazdroszczę długości włosów ! ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/05/domek-do-gory-nogami-szymbark.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! ;)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.