18 kwietnia 2016

KILKA SŁÓW O ZDJĘCIACH I FOTOGRAFII, CZYLI CO LUBIĘ ROBIĆ W WOLNYM CZASIE

Hej kochani. Wiem, że z moją systematycznością jest kiepsko, ale znów wracam ! Mam nadzieję, że to już ostatni raz i będzie coraz lepiej. Przeanalizowałam parę rzeczy, poprawiłam się i działam. Dziś chciałabym pokazać Wam jedną z moich pasji, którą niestety trochę zaniedbałam. Kocham fotografię i zachwycam się każdym pięknym zdjęciem, które widzę w sieci. Czasami lubię wyjść i po prostu popstrykać zdjęcia. Przyznam szczerze, że wolę robić portrety niż na przykład naturę czy architekturę. Z pewnością w Poznaniu mam teraz więcej możliwości na realizację swoich pomysłów, jednak nadal mam zbyt mało czasu. Przedstawię Wam kilka moich prac, które wykonałam w wakacje. Jeśli są tu dziewczyny z Poznania i chciałyby kilka portretów, to śmiało piszcie na maila :)


Nie wiem jak Wam, ale mnie najbardziej podobają się ujęcia, w których jakąś rolę odgrywa światło. Na zdjęciach można pięknie to uchwycić i wygląda to magicznie. Poza tym podziwiam zawsze różne zachody słońca, widoki i świetne bokehy. Na pewno pokażę Wam jeszcze mnóstwo ujęć, bo dopiero robi się ciepło, a ja działam głównie w tym czasie. Zima po prostu mnie do tego zniechęca. 




Fotografia jako potężne medium wyrazu i komunikacji oferuje nieskończoną różnorodność postrzegania, interpretacji i działaniaAnsel Adams




Odkryłem, że choć aparat fotograficzny nie może wyrazić duszy, to może to zrobić fotografującyAnsel Adams

SUKIENKA - TUTAJ, TUTAJ I TUTAJ
SPÓDNICZKA - TUTAJ
TOP - RESERVED
 
W roli modelki moja piękna przyjaciółka - Ania.
Kto z Was również lubi czasem porobić fotki lub chociaż pooglądać prace innych ?
Dajcie znać czy wykonane przeze mnie zdjęcia Wam się podobają !


7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)) widać że masz doobre oko i wkładasz dużo pracy, staranności i serca w każde jedno ujęcie :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia masz cudowne, włosy przepiekne a biała sukieneczka świetna *-*

    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja, ja robiłam tylko zdjęcia :)

      Usuń
  3. uchwyciłaś wiele szczęścia i takiej radości na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne zdjęcia ! Obserwuję bloga i wrócę na kolejny post !

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam robić zdjęcia tylko ja wolę robić zdjęcia naturze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.