22 lutego 2016

EFEKT KOCIEGO OKA || CZERŃ I ZŁOTO

Hybrydy zyskały w ostatnim czasie na popularności. Przyznam szczerze, że po ponad roku malowania nimi paznokci, mogę stwierdzić, że je uwielbiam ! Poza tym wprawiłam się na tyle, by móc coś tutaj pokazać. Wybieram się też na szkolenie, bo baaardzo mi się to podoba. Dziś mam dla Was stylizację, która jest nowością i jednocześnie hitem w świecie paznokci ! O co chodzi ? Oczywiście o efekt kociego oka z SPN. Cały urok lakierów polega na tym, że "blask" przesuwa się w zależności od położenia dłoni.



Co myślicie o tym efekcie ?

12 komentarzy:

  1. Czerń i złoto, uwielbiam takie połączenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ciemnych lakierach wygląda obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fiolecie i granacie widać jeszcze lepiej :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten efekt :) bardzo ładnie prezentują się Twoje paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to połączenie kolorów :) Efekt też jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog! Podziwiam! :D Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.