2 stycznia 2016

NOWY ROK 2016 || GRUDZIEŃ W ZDJĘCIACH

Witajcie już w Nowym Roku 2016 ! Od ostatniego wpisu minęło już trochę czasu, ale musiałam zrobić małą przerwę w blogowaniu ze względu na natłok nauki i przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że miło spędziliście ten czas z najbliższymi, zjedliście Wasze ulubione potrawy i odpoczęliście. Wiem, że różnie bywa z ostatnią kwestią, bo staramy się, by w tym czasie wszystko było perfekcyjne. Wystrój domu, kupienie i zapakowanie prezentów, a także przygotowanie potraw wymaga od nas poświęcenia dość dużej ilości czasu. Po świętach zaczynamy już myśleć o Sylwestrze. Na wystawach sklepów widzimy same błyszczące, eleganckie sukienki i piękne buty. Każda z nas chce wyglądać w ostatnią noc roku oszałamiająco. Nie przygotowałam żadnych propozycji sylwestrowych ze względu na to, że nic szczególnego nie zaplanowaliśmy ze względów zdrowotnych. Poniżej możecie zobaczyć mały mix zdjęć, które wykonałam w tym czasie telefonem.


Święta zleciały bardzo szybko, a spędziłam je w rodzinnym gronie. Dostałam prezenty, z których naprawdę jestem zadowolona. Sylwestra spędziliśmy z przyjaciółmi, a Nowy Rok to kolejna impreza, więc w końcu dziś udało mi się dostać do laptopa i coś naskrobać. Nowy Rok to dla nas nowa, czysta karta. To czas podsumowań, a jednocześnie planowania i wyznaczania nowych celów. Macie jakieś postanowienia noworoczne ? Ja ubiegły rok mogę zaliczyć do udanych. Rozpoczęliśmy go właściwie moją studniówką, na której się świetnie bawiliśmy. Do moich małych sukcesów mogę zaliczyć zdanie matury w naprawdę zadowalającym stopniu, rozpoczęłam kierunek, który mi się podoba i podjęłam decyzję, która znacząco wpłynie na mój wygląd. Pozbędę się kompleksu, z którym borykam się od bardzo dawna, a co za tym idzie, będę bardziej pewna siebie.

Nowy Rok rozpoczynam z kilkoma drobniejszymi, realnymi celami, by na koniec roku było coś, co zrealizowałam do końca. Zobaczymy jak to się zakończy. Zaczęłam poważniej interesować się hybrydami, więc będę co jakiś czas pokazywała co udało mi się wykonać.

1. Rozwinąć swoje umiejętności związane ze stylizacją paznokci i makijażem
2. Mieć więcej czasu na czytanie książek i oglądanie seriali
3. Zapuścić włosy
4. Zacząć ćwiczyć

Mam nadzieję, że w tym roku pojawi się więcej postów, z których będę zadowolona. Systematyczność niestety nie jest moją dobrą stroną. Wykorzystajcie ostatnie dni wolnego (jeśli je oczywiście macie) i rozpocznijcie nowy rok intensywnie, z mnóstwem energii i zapałem !

6 komentarzy:

  1. Swietny mix :) wszystkiego dobrego w Nowy Roku i powodzenia w realizowaniu postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i świetne postanowienia, moje są podobne, trzymam kciuki za wytrwałość w nich!
    pozdrawiam :)
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.