23 stycznia 2016

MINI HAUL - STYCZEŃ 2016 || DRESSLINK, SHEIN

Witajcie ! Mam już ponad połowę stycznia za nami. Bardzo szybko zleciał mi ten czas i muszę przyznać, że w styczniu było dość skromnie z ciuchowymi zakupami. Bardziej skupiłam się na hybrydach i akcesoriach do paznokci. Myślę, że je pokażę, jak wszystkie paczki dotrą. Dziś mini haul z zagranicznych sklepów.

 Sweter/kardigan w geometryczne wzory - jest bardzo ciepły i wygodny, jednak na mnie jest za duży. Jak tylko zobaczyłam go w ofercie sklepu, chciałam, by trafił w moje ręce. Czerń i biel to jedne z moich ulubionych kolorów, poza tym to klasyki, więc taki kardigan będzie pasował do wielu ubrań.



 Znajdziecie go TUTAJ


Szary komplet - tutaj spódniczka przypadła mi bardziej do gustu niż top i z pewnością zamienię go na coś innego. Niestety z tym zamówieniem było sporo problemów i miało przyjść jak jeszcze było ciepło i miałabym okazję pokazać go Wam w plenerze.

Znajdziecie go TUTAJ

 Szalik - chyba najlepsza rzecz z tego wpisu. Jest świetnej jakości, bardzo miękki i będzie pasował do ubrań czarnych, kremowych jak i bordowych czy czerwonych. Szaliki tej zimy to mój must have, a tego mogę z czystym sumieniem Wam polecić.


Szalik znajdziecie TUTAJ

Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety nie miałam możliwości, by wykonać coś lepszego.

11 komentarzy:

  1. kardigan i komplet super ; *
    Szalik krata również !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/domodi-wita.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny szalik :D

    Będę wdzięczna, jeśli w wolnej chwili odwiedzisz mojego bloga:
    http://www.moniquerehmus.pl
    Zapraszam serdecznie i pozdrawiam!

    Monia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam sweterek tyle, że beżowy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary komplet jest rewelacyjny !!!! Kocham sweterki i powyższy bardzo mi się podoba .

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kardigan jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalik jest świetny, mam podobny i pasuje mi do naprawdę wielu stylizacji :) Oprócz tego co napisałaś, świetnie komponuje się też z jeansem, zarówno ciemnym jak i jasnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal genialny :) Bardzo lubię ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.