21 stycznia 2016

MANICURE HYBRYDOWY - SEMILAC || BLUE INK, STRONG WHITE. DIAMOND RING, STYLISH GRAY, PINK SMILE || KNITTED NAILS I EFEKT SYRENKI, EFEKT SZMARAGDOWY

Witajcie ! Swoją przygodę z hybrydami zaczęłam już rok temu, a mój wybór padł na firmę Semilac. Nie dodawałam nigdy na bloga żadnych stylizacji, ponieważ popełniałam wiele błędów. Wciąż się uczę, jednak teraz mogę sobie pozwolić na publikowanie czegokolwiek. Teraz w ofercie sklepu Semilac dostępne są zestawy startowe, więc nie musicie się o nic martwić. Ja akurat zamawiałam wszystko osobno, z różnych stron. Post o hybrydach krok po kroku już się pojawił i znajdziecie go TUTAJ, nastomiast dziś możecie zobaczyć trzy różne stylizacje lakierami Semilac.

088 BLUE INK, 001 STRONG WHITE, 144 DIAMOND RING

105 STYLISH GRAY, 056 PINK SMILE, 001 STRONG WHITE

001 STRONG WHITE, 043 ELECTRIC PINK I MATOWY TOP

Które połączenie podoba Wam się najbardziej ?

15 komentarzy:

  1. Najbardziej podobaja mi się te na drugim zdjęciu <3
    przepiękne !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/obserwacja-za-obserwacje-czemu-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjjj, no pieknie ;) Najbardziej podoba mi sie 2! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne, to ostanie bardzo wiosenna, śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. malowanie hybrydą jest łatwiejsze niz się wydaje ;p też zaczynałam z semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się pierwszy manicure
    jest super
    Pozdrawiam serdecznie
    MARCELKA Fashion
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi sweterkowy bardzo mi sie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki! Szczególnie wzorek sweterkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja pazurków jest wspaniała <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenia kolorystyczne! A tego motywu sweterkowego mam zamiar się nauczyć
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.