14 listopada 2015

PIERWSZA CZĘŚĆ METAMORFOZY MOICH WŁOSÓW - ROZJAŚNIANIE || WHOLESALEBUYING

Witajcie ! W końcu mam czas, by spokojnie usiąść do posta i go napisać. Ciężko mi było zrobić zdjęcia ze względu na chorobę, zmieniającą się pogodę i zajęcia. Gdy było ciepło i świeciło słońce nie miałam możliwości wyjścia przed zachodem słońca, a teraz już bardzo szybko robi się ciemno, więc czasu jest mało. Dzisiejszy post zrobiłam w mieszkaniu i nie ukrywam, że zdjęcia średnio przypadły mi do gustu. Niestety myślę, że teraz będzie ich więcej, bo ciężko trafić na odpowiednie warunki. Mam nadzieję, że jednak to wytrzymacie i poczekacie ze mną na plenerowe zdjęcia.


Chyba w życiu każdej z nas przychodzi taki moment, kiedy czujemy potrzebę jakiejś zmiany. Zwykle jest to styl ubioru, sposób malowania się lub fryzury. Od bardzo długiego czasu farbowałam włosy na brąz, który powoli przechodził w czerń. Już od sześciu miesięcy podziwiłam wszystkie blondy, ombre, sobre i zdecydowałam się na rozjaśnienie włosów. Są troszkę bardziej suche, ale nie są w stanie, którego bym nie akceptowała.

















KURTKA - TUTAJ
BLUZKA - TUTAJ
SPODNIE - CROPP
KOLCZYK - TUTAJ

Dotarł też do mnie top i mam nadzieję, że uda mi się go Wam niedługo pokazać na mnie. Kupiłam latem dwa topy na krótki rękaw i byłam bardzo zadowolona. Zobaczymy jak będzie tym razem.



znajdziecie ją TUTAJ

Dajcie znać czy chciałbyście zobaczyć jakieś nowości w mojej szafie lub co ostatnio kupiłam z kosmetyków (również na Rossmannowej promocji).

6 komentarzy:

  1. ładna kurtka

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż...wiadomo, że kobieta zmienną jest :)
    Ja jednak jestem chyba nudziarą, bo do zmiany koloru ani długości mi nie spieszno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię eksperymentować z włosami. Akurat u mnie na blogu pojawił się post o takiej tematyce. Pielęgnacja farbowanych i zniszczonych włosów. Zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to mało szaleje z włosami. :D Zwłaszcza w kwestii farbowania... Twoje są piękne absolutnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice!
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.