11 października 2015

WISHLISTA JESIEŃ 2015, WISHLIST AUTUMN 2015, LAKIERY SEMILAC, WOSKI TANKEE CANDLE, BOURJOIS VELVET MATTE

Cześć kochani ! Nagle zrobiło się bardzo zimno, ale na szczęście zdążyłam kupić wszystkie cieplejsze ubrania, jakie planowałam. Teraz zabieram się za stronę kosmetyczną i home design. Chyba każda z nas co jakiś czas planuje sobie zakupy i zapisuje, jeśli nie na kartce to w głowie, co chciałaby kupić. Ja taką listę stworzyłam w formie kolażu. Muszę przyznać, że nie jest długa i nie mam bardzo drogich zachcianek. Chyba poskromiłam zakupoholizm w pewnym stopniu. Same zobaczcie !




 



W tym sezonie moimi ulubionymi kolorami stały się kremowy, czarny, burgundowy/bordowy, dlatego też chciałabym kupić lakiery hybrydowe w takich barwach. Wydają się być takie jesienne, stonowane i jednocześnie ciepłe.

Poza tym chciałbym również wypróbować pomadki Bourjois Velvet. Nie wiem który kolor najbardziej przypadnie mi do gustu, bo wcześniej nie miałam z nimi do czynienia.  Czytałam o nich mnóstwo opinii i są uwielbiane przez kobiety ! Będę bardzo wdzięczna jeśli podacie mi numery, które możecie polecić.

Ostatnią kwestią jest dla mnie kominek zapachowy i woski Yankee Candle. Zorientowałam się, że mój kominek jest po prostu za niski i woski nie pachną tak jak powinny, dlatego zdecydowałam się na kupno lepszego. Uwielbiam spędzać jesienne wieczory przy zapachach Yankee Candle, zwłaszcza jesienią i zimą. Myślę, że to świetny sposób na relaks, gdy wrócimy zmęczone z pracy lub zajęć Do tego ciepła herbata/czekolada/kawa, koc i dobry film lub książka. Chyba to za to najbardziej lubię jesień i zimę.

Jak wyglądają Wasze wishlisty ? Znalazło się coś z mojej ? Jeśli macie jakieś ulubione zapachy YC na chłodniejsze wieczory to czekam na komentarze.

18 komentarzy:

  1. Świeczki, woski i inne takie też mam na swojej liście. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę w końcu sprawić sobie kominem i jakieś woski, bo jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie to nie mam jakiejś wishlisty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zainwestować w kominek i woski :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Również stworzyłam sobie taką listę jesienną tylko, ze na mojej również znajdują się umilacze kąpielowe i herbatki. Ale wspólnie w naszych listach jest YC.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę poszerzyć swój asortyment wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej liście jesienno-zimowej również znajdują się woski/świece yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam na liście zakupów i pomadki Bourjois :) Z YC uwielbiam Pink Sands <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeczki i woski z tej firmy też są na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Yankee Candle to moja nowa miłość :)) Zapraszam do mnie, jest obecnie konkurs, w któym do wygrania woski YC :)) http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę kupić kominek do wosków YC. A pomadki Velvet Bourjois chodzą za mną już od długiego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bourjois Velvet też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki Bourjois Velvet są świetne, mam w dwóch odcieniach i bardzo je sobie chwalę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała takiego Semilaca! Wygląda świetnie! Uwielbiam czerwienie na paznokciach- na razie mam 2 odcienie od Semilaczka i jestem zachwycona :D . A Yankee Candle już od dłuższego czasu za mną chodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. w nowe woski i ja muszę sie zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zycze szybkiego skreslania z listy :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, ja chyba też muszę w końcu zainwestować w kominek i woski :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.