2 października 2015

WHITE AND PINK || BIAŁY TOP, RÓŻOWA NARZUTKA I JEANSY || DANIEL WELLINGTON

Hej kochani ! Mam dziś dla Was kolejną stylizację. Tym bardziej troszkę jesienną, choć top jest typowo letni. Taka stylizacja bardziej nadaje się na letnie wieczory. Bralet chciałam kupić już rok temu i w końcu go mam. Kończę powoli kompletować zawartość szafy na jesień. Mam nadzieję, że podczas weekendu zakupów znajdę to, czego szukam i będę mogła zrobić haul zakupowy. Do białego topu dobrałam różową narzutkę z kapturem, jasne rurki i espadryle również w kolorze różowym. Jak Wam się podoba całość ?













TOP - SHEIN TUTAJ
NARZUTKA - PAULINYESHOP TUTAJ
SPODNIE - STRADIVARIUS
BUTY - OYSHO
ZEGAREK - DANIEL WELLINGTON TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Naprawdę świetnie to wszystko razem połączyłaś, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny look :) Bardzo mi się podoba!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Top bardzo fajny :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda połączenie bieli i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great outfit sweetie!!
    back to sending my love from the sandpit...
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.