12 września 2015

COCONUT T-SHIRT CZYLI BLUZKA W PALMY

Witajcie ! To już chyba jeden z ostatnich tak wakacyjnych postów, od teraz będą się pojawiały  stylizacje bardziej jesienne z parkami, kurteczkami i długimi rękawkami. Z jednej strony lubię taką pogodę, bo kardigany, swetry i parki to moje must have, ale jeśli jest już naprawdę zimno to zaczynam tęsknić za latem. Bluzkę zamówiłam z myślą o Chorwacji, pomyślałam, że świetnie wpisze się w tamten klimat. Poza tym palmy to motyw, który spotykałam w wakacje bardzo często, więc w końcu uległam. Jak Wam się podoba ?

















BLUZKA - TUTAJ
SZORTY - CROPP

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz zjawiskowo!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka ma bardzo ciekawy krój
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, wakacyjnie tu jeszcze u Ciebie. T-shirt bardzo ciekawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superancki ten t-shirt, bardzo ładny ma ten wzór w palmy ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta bluzka :)) bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Bluzka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już tęsknię za latem. A bluzeczka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. loving this look sweetie!!

    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam tu przez modnąpolkę.pl, tak czytam i mówię cooo, już jesienne stylizacje? Ale widzę, że post z września :P Świetny, letni set i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, po prostu nadrabiałam zaległości na modnejpolce :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.