6 września 2015

BEACH SHORTS AND CROP TOP

Witajcie ! Ochłodziło się już chyba na dobre, więc coraz bardziej odczuwamy zbliżającą się jesień. Wieje wiatr, pada deszcz i słońca też już mamy coraz mniej. Mam nadzieję, że oglądając zdjęcia z dzisiejszego postu przeniesiecie się ze mną do słonecznego miejsca jakim jest Chorwacja. Zapomnijmy chwile o obowiązkach, szkole, pracy i pogody za oknem. Ja nadal wracam myślami do tamtych miejsc i widoków, więc zapraszam. Stylizacja jest bardzo prosta, idealna na pogodę jaka tam panuje. Spodenki są cieniutkie, przewiewne, a bluzeczka biała, więc myślę, że to dobre połączenie.
























TOP - RESERVED
OKULARY - SINSAY
SZORTY - TUTAJ
ZEGAREK - DANIELWELLINGTON

Do zamówienia ze sklepu dresslink dorzuciłam podkolanówki, więc spodziewajcie się niebawem stylizacji z nimi. Mam nadzieję, że słońce nie opuściło nas na dobre i pojawi się jeszcze na chwilę.



Dostępne są TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Fajnie połączyłaś top z tymi spodenkami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne widoki i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega zdjęcia!! extra spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw prosty i bardzo kobiecy :)
    Widoki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia ;o

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się cieplutko robi gdy się patrzy na twoje zdjęcia, bo u mnie za oknem pada ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. great look sweetie...
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjecia :)
    Urocze są te szorty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te szorty! Z białą bluzką wyglądają letnio i wakacyjnie! Piękne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.