25 sierpnia 2015

WHITE DRESS WITH LACE - BIAŁA SUKIENKA

Hej kochani :) Wracam do blogowania po małej przerwie. Ostatni tydzień był naprawdę udany, jednak teraz czas wrócić do obowiązków. Przez najbliższe dwa tygodnie będę miała bardzo dużo spraw na głowie związanych z przeprowadzką i studiami. Mogę też mieć na początku ograniczony dostęp do Internetu, jednak mam nadzieję, że uda mi się zaplanować dla Was jakieś ciekawe posty. Zdjęć z Chorwacji mam dużo, więc będzie co oglądać ! Zrobię jeden post bardziej "podróżniczy", a reszta to stylizacje. Mam nadzieję, że spodobają się Wam. Dziś chciałabym pokazać pierwszą z nich. Wybaczcie, że sukienka jest wymięta, ale nie miałam możliwości, by ją wyprasować. Niestety po podróży wszystko tak wygląda. Kupno takiej sukienki planowałam już dłuższy czas, jednak w sieciówkach nie znalazłam niczego, co do końca by mi odpowiadało. Marzyły mi się w niej zdjęcia nad wodą, więc nie mogłam przegapić takiej okazji. Sukienkę, którą dzisiaj Wam przedstawie możecie nosić na dwa sposoby, same zdecydujcie, który Wam bardziej odpowiada. Niebawem pojawi się także post z sukienką w wersji czarnej. Jestem ciekawa co Wam przypadnie bardziej do gustu.

















SUKIENKA - TUTAJ
OKULARY - NO NAME

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają :)

20 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda, te widoki i ta sukienka kompozycja idealna ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne widoki no i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten typ sukienki i również polowałam na taka w te wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i jeszcze piękniejsza Ty. :-) Jeszcze te widoki zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka w sam raz pasuje do tych widoków w tle :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka Gwiazdko ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki masz rozmiar tej pięknej sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co będziesz studiować?

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka i piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne zdjęcia :)) bardzo mi się spodobała sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne zdjęcia :o wyglądasz w tej sukience nieziemsko!

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.