13 sierpnia 2015

BIRTHDAY GIRL

Hej kochani ! W końcu wracam do blogowania. Bardzo mi tego brakowało i cieszę się, że mam chwilę, by napisać nowego posta. Mam nadzieję, że już od września będę miała więcej czasu i postów pojawi się więcej niż w sierpniu. Niedawno były moje 19 urodziny, ale nie obchodziłam ich jakoś hucznie. Poza tym w lipcu mój blog miał kolejne urodziny. Z tej okazji postanowiłam przygotować bardziej elegancki post i pokazać Wam jak wyglądałam podczas moich 18 urodzin. Założyłam kremową sukienkę ze złotym paskiem. Cały zestaw dopełniły czarne szpilki i torebkach. Co uważacie o takich stylizacjach ? U mnie w okolicy właśnie tak wszyscy ubierają się na 18 urodziny. Wiem jednak, że już w miastach oddalonych o 100 km obchodzi się je inaczej. Jak jest u Was ? Organizujecie taką imprezę dla rodziny i znajomych ?











Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Cudna sukienka <3
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja obchodziłam 18nastke (rok temu) to nie ubieraliśmy się jakoś elegancko, tak na luzie raczej - normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś:) sukienka jest boska!
    Wszystkiego najlepszego!:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kobieco i klasycznie - jak lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz. Spóźnione życzonka do ciebie lecą kochana. Spełnienia marzen ci życzę i miliona wyświetlen i obserwatorów na blogu ;*

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas na osiemnastki dziewczyny ubierają się znacznie bardziej wyzywająco :) Nie jak "strażniczki lasu", ale zdecydowanie obcisła, czarna, króciutka sukienka wiedzie prym :) a i świecące na kilometr mega wysokie szpilki to podstawa :) Wiadomo każdy ubiera się tak jak lubi. Ja nie jestem jedną z tych osób, która mówi " ja się tak nie ubiorę, bo oni wszyscy wyglądali inaczej", założę to na co będę miała ochotę - a moja osiemnastka zbliża się wielkimi krokami, jeszcze troszkę ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :]
    U mnie wszystko w porządku, cieszę się, że jesteś z powrotem <333

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądałaś ślicznie - zdecydowanie lepiej ode mnie ;)
    Nie trudno wyglądać lepiej od pryszczatej nastolatki w golfie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej sukience
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. great look sweetie...
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.