3 lipca 2015

WORK OUT !

Witajcie ! Mam nadzieję, że u Was pogoda dziś również dopisuje. Kolejny dzień upałów, więc bardzo szybki post. Przyszło niedawno moje pierwsze zamówienie z dresslink, a w nim m.in legginsy z dzisiejszego postu. Jestem bardzo mile zaskoczona jakością wszystkich ubrań. Naprawdę nie spodziewałam się tak dobrego wykonania. Legginsy połączyłam z białym crop topem.  Do tego ubrałam chyba najwygodniejsze buty jakie mam - nike roshe run. Jest to moim zdaniem idealny zestaw do ćwiczeń czy biegania np. wieczorem .



CROP TOP - RESERVED
LEGGINSY - TUTAJ
BUTY - NIKE ROSHE RUN

Uciekam zrobić małe porządki, a później mam zamiar się opalać. Jakie macie zdanie na temat legginsów ? Moim zdaniem fajnie wyglądają do dłuższych bluzek i na pewno nie mogą być prześwitujące, jednak gdy nie wychodzę "do ludzi" to dobieram do nich właśnie crop topy.

14 komentarzy:

  1. Świetne te leginsy, zazdroszcze :)
    http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto je zamówić, bo kosztują tylko ok.13 zl :)

      Usuń
  2. Też mam takie, są świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie buty nike są bardzo wygodne; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe :) To moje pierwsze buty Nike :)

      Usuń
  4. Planuję zakupy na dresslink :) Ceny są naprawdę niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są te leginsy :) świetnie się prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja do biegania :) A buty mega!
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te leginsy są świetne ;) Strasznie mi się podobają już od jakiegoś czasu. Muszę w końcu sobie takie zamówić. Kliknęłam w link :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dresy :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie legginsy to obowiązkowy strój "domowy" - wygląda się schludnie, można nawet seksownie;) i są bardzo wygodne :)
    Jako strój "do ludzi" raczej nie noszę, pewnie z racji wieku i trybu życia, ale u młodziutkich i zgrabnych dziewczyn bardzo podobają mi się legginsy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.