12 lipca 2015

PUDROWY RÓŻ I BIEL - MOJE ULUBIONE ZESTAWIENIE

Hej ! Jak Wam mija weekend ? U mnie jest dosyć ciepło, więc dzisiejszy dzień spędzamy poza domem. Uwielbiam delikatny, dziewczęcy styl dlatego połączyłam pudrową marynarkę z białą bluzeczką. Biały i róż to jedne z moich ulubionych kolorów zwłaszcza teraz latem.  Do tego jeansy marmurki, biała torebka i koturny. Jak Wam podoba się takie zestawienie ? Życzę udanego dnia !



c











MARYNARKA - H&M
BLUZKA - TUTAJ
SPODNIE - STRADIVARIUS
KOTURNY - CCC
TOREBKA - TUTAJ I TUTAJ

37 komentarzy:

  1. Cały zestaw urzeka, ale mnie najbardziej sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit :) gdzie można kupić taką torebkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kompletnie o niej zapomniałam. Już dodałam bezpośrednie linki :)

      Usuń
  3. Zakochałam się w zestawie, i w butach < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię to połączenie kolorystyczne, fajnie to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to Twoja najlepsza stylizacja ze wszystkich jakie tu widziałam. :-) Ubieram się niemalże identycznie - uwielbiam takie zestawienie kolorów, to moje ulubione. :-) Marynarka jest fantastyczna, dodatki dobrane perfekcyjnie. Nic bym tu nie zmieniła. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! Jestem tego samego zdania i mam nadzieję, że pojawią się jeszcze lepsze stylizacje :)

      Usuń
  6. Fajny look, marynara jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zakochałam się w pudrowym różu, nie jest to taki wściekły róż, tylko bardzo stonowany, dziewczęcy kolor :)
    A co do stylizacji, to bardzo mi się podoba, szczególnie bluzka i torebka!

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z inspiracjami http://anotherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pięknie dobrane kolorystycznie, a ta torba po prostu rewelka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam połączenie pudrowego różu z bielą:) wyglądasz prześlicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zestawienie, uwielbiam takie delikatne połączenia kolorystyczne :) Super blog, będę tutaj częściej zaglądała. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te kolory ale nie pasują do twojej urody powinnaś nosić takie kolory z charakterem, mocniejsze. Jesteś taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jednak nie potrafię zrezygnować z takich kolorów :)

      Usuń
  12. Wspaniały zestaw ! Cudownie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna pudrowa marynarka <3

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! Jestem zachwycona! Wyglądasz bardzo dobrze. Tak świeżo i kobieco :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również lubię takie połączenie kolorystyczne,
    świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześlicznie w tym outficie :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. loving the outfit :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ! :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny zestaw, jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw. Od dłuższego czasu choruje na tą torbę i chyba w końcu ją kupie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja! Będę zaglądać częściej, obserwuję.

    Będzie mi miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mojego bloga. :) http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.