15 lipca 2015

PINK LACE BLOUSE - RÓŻOWA KORONKOWA BLUZKA

Witajcie ! Powoli w moim życiu zaczyna się robić zamieszanie, ale mam nadzieję, że nadal będę mogła poświęcać na bloga tyle czasu, ile teraz. Najbliższe trzy miesiące to dla mnie czas ogromnych zmian. Mam nadzieję, że tych pozytywnych, na lepsze. Nie chcę zaniedbywać bloga, więc korzystam z czasu, który teraz mam. Dzisiejszą stylizację przedstawiam Wam w dwóch wersjach jeśli chodzi o dobór butów. W pierwszej możecie zobaczyć espadryle, a w drugiej białe trampki. Nie wiem co |Wam przypadnie bardziej do gustu. Sami oceńcie co lepiej wygląda ! Życzę miłego dnia :)

















KURTECZKA - STRADIVARIUS
BLUZKA - TUTAJ
SPODNIE - STRADIVARIUS
ESPADRYLE - OYSHO
TRAMPKI - CONVERSE

18 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. Sama chętnie wskoczyłabym w takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten zastaw bardziej podoba się z espadrylami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, masz śliczne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzka chociaż kurteczka jeszcze lepsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka na prawdę prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)
    Fantazyjne paznokcie :) Również rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością ogląda mi się Twoje zdjęcia ;) ja wole zestaw z trampkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. 3mam kciuki za pozytywne zmiany :)! Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak czyścisz swoje białe trampki? Masz na to jakieś sprawdzone sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piorę ręcznie zazwyczaj w płynie z wybielaczem (Ariel) i wystawiam na dwór :)

      Usuń
  10. śliczna stylizacja :) espadryle szczególnie przypadły mi do gustu :P

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham koronkę - a trampki zawsze wygrywają; )

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudowne espadryle ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koronkę więc i bluzka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypadła mi do gustu pierwsza :) espadryle :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.