10 lipca 2015

KOSZULA W KROPKI I CZARNE RURKI

Witajcie ! W końcu udało mi się iść na zdjęcia, więc od razu wzięłam się za pisanie postu. W dzisiejszym zestawie połączona została biała koszula w czarne kropki z czarnymi rurkami. Spodnie są klasyczne, jednak na kolanach mają dziury, co sprawia, że są bardziej oryginalne. Buty to czarne espadryle z cekinami. Do kropek nie mogłam się przekonać przez długi czas, ale kiedyś przymierzałam taką koszulę w Reserved i bardzo mi się spodobała. Z jakiegoś powodu ją odłożyłam i teraz, kiedy w końcu miałam okazję ją kupić, nie powstrzymałam się. Jest wykonana z cieniutkiego materiału, a do tego świetnie leży. Jej cena jest rewelacyjna ! Możecie ją znaleźć w sklepie dresslink - tutaj . 


Szczerze mówiąc nie spodziewałam się po tym sklepie tak dobrej jakości ubrań. Do swojego zamówienia dorzuciłam też wkładki a'la biustonosz samonośny, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Do wyboru są dwa wzory. Możecie je zobaczyć tutaj
 







KOSZULA - TUTAJ I TUTAJ 
SPODNIE - CROPP
BUTY -  TUTAJ

Nosicie ubrania w kropki ? Jeśli tak, to co najchętniej ?

20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się spodnie :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula bardzo fajna, ja mam niestety obawy do zamawiania koszul przez internet, bo najczęściej nie mieszczę się w biuście :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety w takiej sytuacji najlepszym wyjściem jest przymierzanie ubrań w sklepie :)

      Usuń
  3. Super, właśnie takiej koszuli szukam od dawna 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta koszula:) ostatnio mam bzika na punkcie kropek i pasków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne rurki, to najbezpieczniejsze rozwiązanie do każdego stroju; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię klasyczne zestawy a ten taki jak najbardziej jest :)
    Koszula mnie urzekła, bo czarne rurki już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto i klasycznie, tak jak lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) świetna koszula 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobna koszulę - też w kropki tylko że granatowe :) Bardzo ją lubię. Twoja stylizacja też jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest śliczna :) pięknie się prezentujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. klasycznie, bardzo podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula super! Piękna stylizacja!
    Jaki rozmiar ma koszula? Przymierzam się do zakupu i nie wiem, który wybrać, a na ty chińskich stronkach to różnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.