4 lipca 2015

JAKI KOMBINEZON I STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAĆ NA LATO ?

Cześć kochani ! Zaczęły się już upały, a ja nadal nie mam w szafie luźnych, przewiewnych ubrań. Przydałoby mi się jeszcze kilka ciuszków. Nadchodzi ten czas, gdy robię zamówienia, dlatego chciałabym Was prosić o pomoc. Piszcie, które z podanych ubrań podobają Wam się najbardziej i kupilibyście je na lato.

Bardzo podobają mi się wzorzyste kombinezony jednoczęściowe i dwuczęściowe. Mam ogromny problem z wyborem jednego. Wersja ze spodenkami mi odpowiada, ale boję się, że nogawki mogą być za szerokie. Wszystkie detale możecie obejrzeć po kliknięciu w link.

 KLIK                                              KLIK                                               KLIK
KLIK                                         KLIK                                              KLIK

Muszę też kupić jeden strój kąpielowy, ale mam na oku trzy modele. 
Który jest Waszym zdaniem najlepszy ?
KLIK                                            KLIK                                               KLIK

No i ostatni dylemat : biały czy czarny ?

CZARNY - KLIK                                                             BIAŁY - KLIK


Poza tym mam dla Was promocję, w której będziecie mogli nabyć m.in ubrania, nad którymi się zastanawiam. Przeliczając 10$ to 40 zł, więc myślę, że naprawdę warto. W sieciówkach rzadko można znaleźć nietuzinkowe ubrania w takiej cenie.

http://goo.gl/XQC8zb

ZOBACZ WIĘCEJ

Czekam na Wasze komentarze. Mam nadzieję, że pomożecie mi w wyborze :)

14 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się kombinezony - sama planuje kupić jakiś takich a'la jeansowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś ostatnio jeansową sukienkę, z kombinezonem się nie spotkałam :)

      Usuń
  2. 3 i 6 kombinezon ;) obstawiam biały ;) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też stawiałam na 3 jeśli zastanawiałam się czy wybrać ten czy 1 :)

      Usuń
  3. Za zamawiając kombinezon też obawiałam się nogawek
    Jeśli chodzi o strój kąpielowy to jak dla mnie 2
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Środkowy stój kąpielowy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon 3 albo 4 :D Strój kąpielowy ten 1 :D i biały! :D Poklikałam :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swój wymarzony kombinezon już znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba, są genialne :) Każdy znajdzie coś fajnego :) Jeśli miałabym wybrać to 1,2,3 z kombinezonów, strój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego rzeczy mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o ostatnie zestawienie to zdecydowanie biały! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są!

    Choć sama chyba bym nie założyła - ale tu dużo zależy od stylu, no i od figury! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.