21 lipca 2015

BIEL I BLUZKA BOHO - BEIGE BLOUSE AND WHITE

Witajcie ! Prawdę mówiąc miałam przygotować niedzielę dla włosów, jednak przez utrudnienia ze zdjęciami nie jestem w stanie tego zrobić. Dodaję więc stylizację, którą bardzo lubię. Jest to połączenie białych spodni i kremowej/lekko brązowej bluzeczki. Białe spodnie to chyba mój must have w tym sezonie i najchętniej kupiłabym kolejną parę, ale z dziurami. Bluzka natomiast świetnie wpisuje się w obecne trendy. Uwielbiam taki styl ! Znów do wyboru są dwie wersje - z trampkami lub koturnami.







BLUZKA - TUTAJ
SPODNIE - STRADIVARIUS
TRAMPKI - CONVERSE
KOTURNY - CCC
TOREBKA - TUTAJ LUB TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Wersja z trampkami bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta stylizacja:) pasuje z trampkami jak i koturnami;)
    Zapraszam do mnie→ patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak pięknie! Ta bluzka jest przecudowna! Wersja z trampkami lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Ta bluzka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę wersję z trampkami, aczkolwiek nie zmienia, to faktu, że w obu wydaniach jest prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z trampkami wygląda super! świetna torba <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglądasz :)) a bluzka jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cudowna bluzka:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny strój, uwielbiam takie jasne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie chyba bardziej przemawia wersja z trampkami :D Super stylizacja. Ja również polubiłam białe spodnie, super podkreślają opaleniznę i pasują do wszystkiego. Podoba mi się również twoja torebka. Kliknęłam w link do bluzki :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz od mnie :) Pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wszystko dobrałaś ;-) Bluzka podbiła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja,uwielbiam biel w lato. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/bralet.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit ♥

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ta bluzka :)

    www.littlecupofart.pl - blog o modzie,sztuce i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zegarek. Można prosić zbliżenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rhefresh.blogspot.de/2015/07/pudrowy-roz-i-biel-moje-ulubione.html

      Usuń
    2. ewentualnie zapraszam na Instagram, tam rownież jest :)

      Usuń
  16. Widzę, że mamy bardzo podobny gust. Wszystko mi sie tutaj podoba i nic bym nie zmieniła. :-) Poza tym, śliiiczna z Ciebie dziewczyna. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny look kochana! wyglądasz wspaniale

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. love it...
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.