7 lipca 2015

AZTEC SKIRT AND CROP TOP

Witajcie ! Wracam do Was mimo trwających upałów z nową stylizacją. Ciężko podczas takiej gorączki zrobic jakiekolwiek zdjęcia, więc staram się czekać do wieczora aż słońce trochę zajdzie. Dzisiaj zestaw ze spódniczką, którą zamówiłam ze względu na koloru. Jest jednak troszkę za gruba na tak ciepłe dni. Mimo wszystko bardzo ją lubię. Rzadko noszę spódniczki, ale takie rozkloszowane są świetne. Do spódniczki założyłam crop top i espadryle. Jeśli chodzi o buty to espadryle są obecnie moim hitem. Mam dwie pary i jestem z nich zadowolona, bo są bardzo wygodne.













TOP - NEW YORKER 
SPÓDNICZKA - TUTAJ
ESPADRYLE - LABOTTI TUTAJ

Co sądzicie o espadrylach ? Macie już jakieś czy może zamierzacie dopiero kupić ?
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem. Na pewno ułatwią mi podjęcie decyzji.

23 komentarze:

  1. Nie przepadam za crop-topami :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam azteckie wzory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna wakacyjna stylizacja
    pozdrawiam,Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spódnica!
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit ;) nie mam ani jednej pary jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o buty to jakoś nie wiem dlaczego, ale ja nie umiem odnaleźć się w szale na te obuwie :D Ale lubię bluzki z taką fakturą jaką masz. Spódniczka pięknie a tobie wygląda! Fajny efekt rozkloszowania :)
    _________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna spódniczka, idealna na cieplejsze dni :)
    Osobiście nie mam jeszcze ani jeden pary :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódniczka - lubię azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jest ta spódniczka! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka genialnaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) Jednak bardziej od niej zauroczyły mnie Twoje włosy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również popadam w zachwyt tą spódniczką.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest mega fajna, niestety ja kiepsko wyglądam w takich krojach :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.