6 czerwca 2015

PODSUMOWANIE AKCJI "ZAPUŚĆMY SIĘ NA WIOSNĘ"

Witajcie ! W końcu znalazłam czas, by napisać podsumowanie akcji zapuszczania włosów u Ewy z bloga Włosy na emigracji. Akcję rozpoczęłyśmy cztery miesiące temu (wow, jak to szybko zleciało). Muszę przyznać, że przez maturalne przygotowania bardzo zaniedbałam tę akcję i brakło mi systematyczności - tym bardziej w notowaniu czego używałam. Moje włosy mierzyły w lutym 69 cm, jednak je podcięłam o 4 cm .





W pierwszym miesiącu używałam mojego ulubionego suplementu Biogarden. Jeśli chodzi o przyrost zawsze mogę mu zaufać, bo rzeczywiście działa :) Następnie zrobiłam sobie miesięczną przerwę. Niestety natłok spraw, ciągła zmiana miejsca pobytu i przygotowania do matury sprawiły, że kompletnie zaniedbałam zapuszczanie moich włosów. Po tym czasie jednak zaczęłam kurację z pokrzywą. Uwielbiam jej smak, więc picie to sama przyjemność. Na koniec postanowiłam użyć  mojego ulubionego przyspieszacza - maści końskiej, o której możecie przeczytać TUTAJ
Dziś próbowałam zrobić zdjęcia moim włosom, choć mają znów bhd. Nie wiem co się dzieje, ale nie pamiętam kiedy ostatnio dobrze wyglądały. Nie potrafię sobie z nimi poradzić. Z jednej strony są napuszone i szorstkie, a z drugiej wydają się być obciążone. Próbowałam już wszystkiego - totalny minimalizm, olejowanie, maski. NIC. Efekt nadal jest ten sam. Może to kwestia zmiany miejsca, wody...sama nie wiem. Jeśli macie jakieś rady, piszcie w komentarzach. Obecnie każda wskazówka mi się przyda. Po zmierzeniu włosów okazało się, że mają ok. 72 cm, czyli przez 4 miesiące urosły 7 cm, co daje średnio 1.75 cm na miesiąc. Mam nadzieję, że po okiełznaniu włosów w końcu wezmę się za porządne zapuszczanie, bo w końcu mam wakacje.





Na paznokciach lakier Semilac 045 Electric Orange

Pozdrawiam :)

37 komentarzy:

  1. I tak dużo urosły :). Piękne włosy <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy ! :D ja dziś pierwszy raz użyłam maści końskiej i wypadło mi trochę włosów ale nie wiem czy to przez nią czy przez to, że trzymałam olej na włosach całą noc. Jednak spróbuję jeszcze raz bez olejowania i zobaczę :) Co do okiełznania włosów może spróbuj ostatnie spłukanie zrobić octem jabłkowym, lub nałożyć trochę nafty? U mnie nafta sprawdza się bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to być spowodowane przez olej, mi bardzo leciały włosy, kiedy go nałożyłam na skalp. Nie mam przy sobie ani nafty ani octu niestety ;c

      Usuń
  3. Mam długie włosy bez stosowania tych wszystkich zabiegów:)
    Twoja czuprynka też jest super !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz cudowne, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie czytasz to tutaj non stop ale masz naprawdę PIĘKNE WŁOSY :D
    Widać, że bardzo zdrowe i mocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! właśnie ostatnio w ogóle nie słyszałam tak miłych słów, zwłaszcza że to chyba ich najgorszy moment od czasu rozpoczęcia włosomaniactwa :)

      Usuń
  6. Jeeeeej piękne masz włosy! takie zdrowe i długie... moje niespełnione marzenie :(
    Też piłam pokrzywę przez 3 miesiące, słyszałam że dłużej pić jej nie można, bo przynosi skutek odwrotny i trzeba zrobić conajmniej miesięczną przerwę...
    a o tej maści końskiej jeszcze nie słyszałam, ale w takim razie koniecznie będę musiała wypróbować, bo moje włosy teraz mszczą się, za te wszystkie lata eksperymentowania na nich grrrr :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! no właśnie kuracja z pokrzywą maksymalnie 3 miesiące może trwać, ale ja po miesiącu widziałam efekty :) oczywiście kliknę.

      Usuń
  7. Masz tak piękne i gęste włosy, że ja aż płaczę, trzymając w garści swoją cienką kitkę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękne te włosy! Wyglądają na bardzo zadbane. :-) Fajny też kolor na paznokciach i masz śliczny łańcuszek! Lubię taką delikatną biżuterię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie cudowne masz te włosy!
    Ja muszę w końcu o swoje zadbać :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie szybki przyrost. Piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie cudowne włosy, moje to połowa twoich... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna tafla, muszą być gęste :) Przynajmniej na takie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ale masz prześliczne wlosy!
    Ile ja bym dala, by takie mić! Bardzo zazdroszcze :c
    Szukam jakiegoś dobrego olejku do wlosów, znasz może jakiś godny polecenia? :d
    +Obserwuje, moge liczyć na rewanż? :))
    Buziaki :*
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Do olejowania na początek może być olej z pestek winogron (np. z Biedronki) lub sezamowy. Jeśli chodzi o zabezpieczanie końcówek to u mnie świetnie się sprawdził olejek Gliss Kur, recenzja jest na blogu :)

      Usuń
  14. Ale masz piękne, gęste włosy ;) cudny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) zapraszam do poczytania :)
    http://mynightmare1410.blogspot.com/2015/06/witam.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne masz włosy! Ja na razie swoje chcę doprowadzić do zadowalającego stanu (bardziej nawilżyć), a dopiero później wezmę się za zapuszczanie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne włosy!!

    mogłabyś poklikać? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włsoy! *,* Zazdroszczę ci ich. Ja ostatnio pocięłam 10 cm :/

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne zdrowe włosy, a jakie grube :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne ,mocne włosy;] wow , wpadnij na nowy post do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie masz piękne grube włosy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny wynik, gratuluje Kochana :)! Mam kilka pytan, wiec podesle mailem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.