9 czerwca 2015

ORANGE BLOUSE AND SHORTS

Witajcie ! Ostatnie dni były naprawdę upalne, więc je wykorzystałam i się opalałam. Niestety nie widać tego na zdjęciach, ale szykuję powoli recenzję jednego z produktów Vita Liberata, więc będziecie mogły zobaczyć jak można w szybki sposób "uzyskać" opaleniznę. Jest to świetna sprawa, kiedy mamy jakąś ważną imprezę i chcemy, by nasze ciało świetnie wyglądało. W tym roku są to pierwsze dni, w które się opalałam, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej. Stylizacja , którą dziś przygotowałam jest już typowo letnia.


Połączyłam klasyczne jeansowe spodenki z piękną pomarańczową bluzeczką. Nadaje ona stylizacji troszkę elegancji. Z tyłu możemy ujrzeć rozcięcie, które odsłania nasze plecy. Myślę, że to bardzo oryginalny pomysł. Bluzeczka wykonana jest z dobrego materiału, troszkę gniecącego się. Jest bardzo cieniutka, przewiewna, idealna na gorące dni. Stylizację uzupełniają delikatne balerinki.

 















BLUZECZKA - TUTAJ
SZORTY - SINSAY
BALERINY - TUTAJ
OKULARY - RESERVED
NASZYJNIK - APART


34 komentarze:

  1. Bluzeczka idealna na letnie dni ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka! Świetny i wygodny zestawik na cieplejsze dni, super! ;)
    Pozdrawiam, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Letni kolor bluzeczki, przyjemny i gustowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, bardzo lubię takie połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka piękna. Ja bym założyła pod nią stanik w kolorze cielistym, nie waliłby tak po oczach jak biały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, jednak stwierdziłam, że biały ładnie będzie z tyłu wyglądał z opalenizną :D

      Usuń
  6. Przepiękna zwiewna bluzeczka, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja ostatnio wylegiwalam sie na słoneczny ,niestety nie jestem nawet musnieta słońcem.. Niestety
    Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim muszę to napisać: masz fenomenalne włosy! :-) Mam bardzo podobną bluzeczkę, kocham takie kolory na lato. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzeczka :D Uwielbiam takie kolory latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka bluzeczka, chociaż chyba założyłabym pod nią coś jeszcze, koszulkę na ramiączkach, albo krótki top :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będę nosiła do niej koszulkę na ramiączkach, po prosu chciałam pokazać jak prezentuje się to rozcięcie :)

      Usuń
  11. Wow bluzeczka jest świetna! Taka zmysłowa... działa na wyobraźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne zdjęcia,cudownie wyglądasz. :)
    Bluzka bardzo mi się podoba.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz, bardzo spodobały mi się buciki :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja :) Okolica też widzę przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie szukam jakichś krotkich spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodenki, takie proste. bluzka też niczego sobie, chociaż nie założyłabym jej ze względu na kolor, nie lubię kolorowych rzeczy.
    klikniesz u mnie w baner choies? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacj bardzo ładna ąz poczułam się jakby był upał za oknem choc tak u mnie nie jest xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/06/konkurs-znu.html ZAPRASZAM NA KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka ma bardzo fajny krój
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny strój :) i świetny styl;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna ta bluzeczka i baleriny!:)
    Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo pasuje do Ciebie taki delikatny look :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta bluzeczka! Idealnie do ciebie pasuje! Wyglądasz uroczo i dziewczęco! Pięknie ♡

    Kochana Dziękuję za odwiedziny, zachęcam również do obserwowania www.fashionmint.pl chętnie się odwdzięczę :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w takim kolorze :)

    Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny:) Dodałam Twój blog do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz ;) zazdroszczę figury http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa stylizacja, typowo letnia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka świetna :) Fajne proste połączenie, czyli coś na co zdecydowałam bym się sama :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.