14 czerwca 2015

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (5)

Witajcie ! Dziś pora na kolejną Niedzielę dla włosów. Zrobiłam ją wczoraj ze względu na farbowanie. Włosy zostały najpierw podcięte i obecnie mają 66 cm. Farba jaką wybrałam to casting Creme Gloss w kolorze brąz . Na koniec nałożyłam mieszankę maski Garnier Oleo, Eveline Argan + keratin i odżywki dołączonej do farby. Włosy przed wysuszeniem psikałam moją ulubioną odżywką Gliss Kur - złotą. Po wysuszeniu na włosy nałożyłam olejek - eliksir Gliss Kur.





Włosy są bardzo miękkie, dociążone i błyszczące. Jestem zadowolona z efektów :)

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tak pięknych, zdrowych i długich włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pięknie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na bardzo zdrowe, zazdroszczę! :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Twoje włosy! :)
    Nie wiem tylko dlaczego zasłaniasz twarz - taka śliczna przecież jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy, błyszczą niesamowicie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy wyglądają pięknie, farba w ogóle ich nie przesuszyła i ten blask :) Ja farbowanie planuje dopiero na sierpień po 23 miesiącach niefarbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i piękne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym, żeby moje włoski miały taki kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie masz włoski :) świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.