7 czerwca 2015

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (4) - JAK UDAŁO MI SIĘ OSIĄGNAĆ GOOD HAIR DAY

Witajcie ! Jak Wam minął długi weekend ? U mnie było baardzo gorąco, więc wykorzystałam pogodę do opalania się i zdjęć. Dopiero co pisałam o tym, że moje włosy przechodzą ostatnio okres buntu i nic im nie pasuje, a dziś w końcu mam ghd :D Postanowiłam zmienić coś podczas mycia, choć już nie wierzyłam, że cokolwiek może mi pomóc. Włosy były miękkie i się nie puszyły jak do tej pory. Dodatkowo zauważyłam, że się nie strączkują i nie ma tego efektu niedomytych włosów, który najbardziej mi przeszkadzał. Jestem zadowolona, bo jest już trochę lepiej, a już nie miałam pojęcia co z nimi zrobić. Niestety wiał dziś wiatr i włosy są rozwiane, ale chciałam, by te zdjęcia były zrobione w słońcu. Zresztą same zobaczcie :)






Przed myciem nałożyłam na kilka minut maskę Eveline Argan + Keratin, której recenzję możecie przeczytać TUTAJ. Następnie włosy umyłam najzwyklejszym drogeryjnym szamponem Elseve, który akurat był pod ręką, bo używa go moja mama. Na sam koniec użyłam odżywki Garnier Oleo - recenzja TUTAJ. Jestem ciekawa czy przy użyciu takiego samego zestawu następnym razem, efekt również będzie tak zadowalający.

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. fajny efekt, szampon z Elseve również u mnie gości w łazience, bo używa go mama i czasami podkradam, daje całkiem fajny efekt w połączeniu z Kallosem Color :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super włosy!
    Www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę włosów, wyglądają bardzo zdrowo i pięknie lśnią! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz włoski, moje niestety zawsze po myciu osiągają poziom największego napuszenia. jedynie pomaga prostownica - bo wygładza i są mięciutkie, ale co z tego skoro bez niej nie mogę się obejść - bo wyglądają jak bardzo, bardzo zniszczone. walczę by osiągnąć zadowalający efekt i w ruch idą wszystkie możliwe maski/odżywki.
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne włosiska :) dziękuję za przemiłe odwiedziny. obserwuje i zapraszam do siebie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne <3 i do tego wyglądają na bardzo gęste.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz włosy !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS - SUPER NAGRODA!
    Pozdrawiam Malwa:)

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz genialne włosy, megaaa mi się podobają!
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myję włosy szamponem bambino i jest to zdecydowanie mój kwc :) nadaje włosom naprawdę piękny połysk, wręcz iskrzą się w świetle. do tego są czyste, gładkie i ślicznie pachną. poza tym bardzo polecam vitalderm z olejem arganowym, jestem dość wybredna a ta odżywka dosłownie ratuje moje włosy z każdej opresji... wygładza i bardzo ułatwia rozczesywanie. :)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że u mnie by się nie sprawdził tak jak Babydream, ale o odżywce jeszcze nie słyszałam. Chętnie ją przetestuję :)

      Usuń
  10. Podoba mi się strasznie kształt i objętość. piękna czupryna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę piękne włosy więc myślę, że mogłabyś używać jakichkolwiek produtów a efekt byłby piorunujący :)
    ps. Kosmetyki Eveline sama stosuję i bardzo je lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  12. W prawdzie nie wiem jak twoje włosy prezentowały się wcześniej, bo jestem tutaj pierwszy raz, ale teraz wyglądają świetnie! :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne włosy *,*
    Zapraszam: http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooch, jakie ładne, błyszczące, a jaka objętość! :o Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takich włosów, ja mam malutko na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny kolor włosów; ) Farbujesz? Jaki to kolor ( farba) jesli to naturalny to zazdroszczę; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) To farba Casting Creme Gloss - jasny brąz lub brąz w zależności czy farbuję odrosty czy włosy na długości też.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź; ) pozdrawiam serdecznie; )

      Usuń
  17. Cudowne! Czemu tu wczesniej nie trafilam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona Twoimi pięknymi włosami :) Sama mam kręcone, więc...do pięknych prostych ciągnie mnie jak magnez ;)
    Naprawdę powalają :)
    Z radością dodaję do obserwowanych i planuję zapoznać się z całą twórczością bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.