13 czerwca 2015

LACE SHORTS AND JEANS BLOUSE

Cześć kochani ! Dodaje kolejny raz post, bo został on usunięty i nie wiem jak to się stało. Dzisiejszy dzień był bardzo upalny i spędziłam go poza domem. Wczoraj też coś popsułam i dziś nie mogłam otworzyć żadnej strony na laptopie. Zdjęć w poście jest duuużo i robiłam je chyba tydzień temu. Wybraliśmy się na spacer po okolicy i znalazłam sporo miejsc, w których będę mogła przygotowywać fotki. Zachód słońca był naprawdę piękny, więc dorzucam zdjęcie. Ubrania, które mam na sobie bardzo mi odpowiadają. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. Jest to bardzo wygodna stylizacja i mimo wszystko dość luźna - taka jak najbardziej lubię. O koronkowych spodenkach marzyłam już dosyć długo, więc kiedy je zobaczyłam, wiedziałam, że muszą być moje.
















 




KOSZULA - STRADIVARIUS
SPODENKI - HOUSE
PASEK - CROPP
BUTY - CCC

33 komentarze:

  1. koronkowe spodenki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look!
    zdjęcia piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, w moim stylu muszę przyznać. :-) Podoba mi się każdy element osobno jak i razem tworzą świetną całość! :-) Do tego bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki są cudowne i fajnie je zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Spodenki są prześliczne :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie wiesz gdzie można kupić taką koronkową spodniczkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz, cudowne spodenki, bardzo mi się podoba całość :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podobają mi sie te spodenki w koronkę, są genialne. Zestaw ubrań idealny na wiosne, przepiękny zachód słońca!

    OdpowiedzUsuń
  10. love it :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma rzeczy, która by mi nie wpadła w oko :D Koszulę już mam wiec musze tylko upolować te cudne spodenki i buty :)
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodenki :) Super zdjęcia :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie połączenie!
    szorty są dziewczęce i zdecydowanie pasują na upalne dni, a dodana do nich koszula przydaje całości odrobiny elegancji :)

    no i bardzo fajne zdjęcia :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie to wszystko razem wygląda :) Buciki jak najbardziej skradły moje serducho :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo spodenki! <3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienie! Cudowne zdjęcia :) Bardzo spodobały mi się spodenki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystko co jest związane z koronką *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice look!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha trafilam przez przypadek na Twojego najnowszego posta i sie zachwycam wloskami patrze a tu Anitka!:*
    -Jakubowa

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :) piękne szorty i jakie ciepłe, klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie :) idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.