18 czerwca 2015

LACE CROP TOP AND JEANS

Ostatnio coraz częściej w blogsferze napotykam się na posty typu "mój wakacyjny niezbędnik", "moje ulubione produkty do opalania". Co mi się wtedy nasuwa na myśl ? Wakacje ! I mimo, że moje zaczęły się już 20 maja, to na pewno poczuję je, gdy wszyscy oficjalnie będziemy je mieli. Zaplanowaliście już sobie coś czy stawiacie na spontan ? Nie ukrywam, że ja najchętniej wybrałabym się w jakieś ciepłe kraje, bo uwielbiam słońce i ostatni raz w Chorwacji byłam chyba trzy lata temu. Uwielbiam podróżować, więc jest mnóstwo miejsc, które chciałabym odwiedzić. Należy do nich m.in Hiszpania i Włochy. Chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że na podróżowanie trzeba mieć pieniądze. Oczywiście dzisiaj jest to o wiele łatwiejsze niż kiedyś, jednak nie zawsze zarobki nam na to pozwalają. Dzisiejsza stylizacja jest właśnie wakacyjna. Połączyłam jeansowe spodenki z koronkowym krótkim topem i strojem kąpielowym. Myślę, że to idealny zestaw na zwiedzanie miast czy nawet na plażę. W Chorwacji wieczorem jest tak gorąco, że taki strój to byłby naprawdę wystarczający.




Moim zdaniem szczęściu warto pomagać, dlatego czasem z D. gramy sobie w lottka. Oczywiście nie robimy tego bardzo często, ale fajnie byłoby wygrać jakąś sumkę, by móc pozwolić sobie np. na jakąś podróż. Nie wiem czy wiecie, ale ostatnio pan z Barcina wygrał 28 mln zł. To ogromna suma, więc może czasami warto spróbować swojego szczęścia ? Zawsze graliśmy u nas w mieście, ale oczywiście możecie też zagrać bez wychodzenia z domu np.tutaj Mi zawsze największą frajdę sprawiało wybieranie tych "numerków" i późniejsze sprawdzanie ich w telewizji, ale teraz zazwyczaj wybieramy chybił trafił. Jak dotąd nie udało mi się wygrać żadnej większej sumy, ale może kiedyś...







TOP - H&M
KOSTIUM - H&M
SZORTY - SINSAY
TRAMPKI - TUTAJ

Lubicie podróżować ? Jakie państwa najchętniej odwiedzacie i polecacie ?
Jestem bardzo ciekawa, bo akurat czerwiec, lipiec i sierpień to świetne miesiące na wycieczki.

Zauważyłam, że bardzo spodobały Wam się propozycje ze sklepu LUCLUC , dlatego dziś dodaje kolejne, ale też z innych sklepów. Chcecie podobne przeglądy polskich sklepów ? Dajcie znać co o tym myślicie.

 SPRAWDŹ CENĘ                          SPRAWDŹ CENĘ                             SPRAWDŹ CENĘ
SPRAWDŹ CENĘ                          SPRAWDŹ CENĘ                          SPRAWDŹ CENĘ

20 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! a Ty jesteś mega ładna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prosty zestaw :) Dopasowałaś nawet kolor paznokci pod kolor stanika :)
    A zgadzam się z poprzedniczką - jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) akurat to wyszło przypadkowo :D

      Usuń
  3. Super wyglądasz :) i te piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, luźny ale bardzo ciekawy i spójny. Ślicznie wyglądasz. -)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te trampki są prześliczne, pięknie wyglądają do opalenizny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne trampki, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne okulary oraz topik :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ciuszki. Podoba mi się też ta pierwsza propozycja, z topem i spodenkami.
    Masz świetne nogi i przecudne włosy, a i okolica w której mieszkasz jest bardzo przyjemna dla oka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) Śliczna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bardzo lubię podróżować, lecz niestety niezbyt często mi się to udaje -.-. Najbardziej chciałabym do USA i Singapuru *.*
    jesteś prześliczna ♥ oj, chciałabym tak wyglądać <3
    świetny koronkowy top <3. Ostatnio szaleją za koronkami <3<3
    i super okulary :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  11. love it :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne polonczenie pomaranczu i bieli ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikane :) świetny zestaw idelany na lato :) cropp top cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolory! :)
    http://pineyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.