24 czerwca 2015

AZTEC SKIRT AND MINT TOP

Hej. Dziś kolejna, letnia stylizacja. Zdjęcia zrobiłam jak jeszcze było bardzo ciepło. Mam nadzieję, że może jakoś uda się przywołać trochę słońca. Mogłoby się już zrobić słonecznie i ciepło, bo chciałabym przygotować trochę zdjęć. Będzie niebawem sporo nowości zarówno z kosmetyków jak i z ubrań. Poza tym po weekendzie planuję jakieś zakupy, ale nie mam pojęcia jak mi to wyjdzie :)











TOP - NEW YORKER
SPÓDNICZKA - BERSHKA
BUTY - CONVERSE
OKULARY - H&M

20 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam taką spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na vinted można je jeszcze dostać :)

      Usuń
  2. Spódniczka niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna letnia stylizacja:) koronkowe trampki genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ubrania w azteckie wzory, także stylizacja jak najbardziej do mnie przemawia :D

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódniczka! bardzo mi się podoba stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta spódnica, a jakie fajne trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wyglądasz, piękne conversy!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wygodny zestaw :) Podoba mi się :)
    Ach te Twoje cudowne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są śliczne, pierwszy raz widzę koronkowy model :) Spódniczka jest od dawna na mojej chciejliście :p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :) ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra wzór na spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentujesz się na prawdę ślicznie :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają azteckie wzory, super. :-) A miętowy kolor to uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja rewelacyjna! Bardzo mi sie podobaja twoje wlosy! :)
    Dziekuje ci kochana za komentarz :)
    Pozdrawiam!
    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie, takie wakacyjne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.