12 maja 2015

WHITE LACE

Witajcie :) W poniedziałek przyszła do mnie pierwsza paczka. Trwało to ok. 3 tygodnie, jednak na bieżąco mogłam śledzić, co się z nią dzieje. Mogłam wybrać dwie rzeczy i jedną z nich była prześliczna, biała sukienka, którą chce Wam dziś pokazać. jest ona elegancka, ale jednocześnie na tyle zwiewna, że będziemy mogli założyć ją po prostu na niedzielę. Delikatność - to jej główna zaleta. Niestety jest troszkę szeroka i muszę ją przerobić :)















SUKIENKA - TUTAJ
BRANSOLETKA - STRADIVARIUS
BUTY - NO NAME

Lubicie takie lekkie, zwiewne sukienki czy stawiacie raczej na czerń ?

19 komentarzy:

  1. Piękna sukieneczka
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka urocza ! Pięknie Ci w niej ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuniuu! Śliczna sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo romantyczna! i like it :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Skojarzyłaś mi się w niej z panną młodą :) Szkoda, że wymaga przeróbki. Tak to już niestety bywa z zamawianymi rzeczami. Rozmiary nie zawsze można dokładnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie było rozmiaru XS, więc wzięłam S, ale ta przeróbka będzie niewielka :)

      Usuń
  6. Sukienka jest śliczna, szczególnie jej tył :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka :) pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukieneczka :) A Ty prezentujesz się w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam biale sukieki sa bardzo delikatne i kobiece idealne na wiosne i lato!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam taką samą, ale różową sukieneczkę na allegro. Też na przesyłkę czekałam ponad 3 tygodnie.
    I niestety sukienka okazała się pomyłką - przy wzroście 168 cm, halka spod spodu nawet mi pośladków nie zakrywa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.