4 maja 2015

SUN IS SHINING

Witajcie :) Za mną pierwszy dzień matur, jednak najbardziej obawiam się jutra. Rozpadało się dziś, jednak zdjęcia zrobiłam wcześniej. Jutro pogoda ma się poprawić, więc postaram się stworzyć coś nowego. Przygotowałam stylizacje prostą i jednocześnie elegancką. Biel i czerń to zdecydowanie moje ulubione kolory. Buty, które założyłam są baaardzo wygodne. Miałam je na sobie ok 12 h i nogi mnie w ogóle nie bolały, uwielbiam je :)













BLUZKA - NO NAME
SPODNIE - STRADIVARIUS
OKULARY - RESERVED
BUTY - VISCONI

Trzymajcie jutro kciuki ! Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz
    dzukam takiej bluzki
    Powodzenia jutro
    ._____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz :) Bluzka jest sliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny outfit :) powodzenia jutro :) prześliczne okulary i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe chyba każdy maturzysta mówił dziś, że najgorsze jutro ; ) powodzenia; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój zestaw to idealna alternatywa dla klasycznego zestawu biało-czarnego, elegancko i nowocześnie, podoba mi się !
    Powodzenia na maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestawik, śliczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie klasyczne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty <3 Właśnie takich szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz, super stylizacja :) Mam nadzieje, ze dobrze poszlo :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem zadowolona, najgorsze już za mną :D

      Usuń
  10. slicznie wyglądasz::::)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeżo i naturalnie :) Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio cały czas chodzę w czerni!
    ślicznie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. klasycznie i elegancko, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej matura... pamiętam jak przed swoją się stresowałam... życzę powodzenia :) A stylizacja bardzo fajna - prosta, elegancka, klasyczna, delikatny makijaż. Lubię tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Również się stresowałam, ale poradziłam sobie. Już po największym stresie :)

      Usuń
  15. Fajnie wyglądasz, zanim doczytałam, myślałam, że masz miętowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.