15 maja 2015

SECRETS

Hej :) Prognozy pogody się nie sprawdziły i mamy słońce. Niestety wieje chłodny wiatr. Przygotowałam propozycję z koszulą w kratkę i jeansami. Dobrałam do tego torebkę, która ma bardzo modne w tym sezonie frędzle. Mi akurat średnio się one podobają, więc cieszę się, że są prawie niewidoczne i jest to tylko zakończenie zamka. Całość dopełniają czarne szpilki z elementem kremowym, który idealnie pasuje do odcienia koszuli. Myślę, że już powoli możemy zacząć nosić buty z odkrytymi palcami :)


















KOSZULA - TUTAJ
SPODNIE - STRADIVARIUS
TOREBKA - STRADIVARIUS
PASEK - CROPP
OKULARY - RESERVED

23 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, piękna koszula,
    obserwuję, bardzo tu u Ciebie fajnie! mam nadzieję, że wrócisz

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) A jakie piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, sama bym się tak ubrała :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. :) Koszuli w taką kratę jeszcze nie widziałam, ciekawie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, choć koszula już nie dla mnie, mam taki wzór na szalu i stanowczo mi styka ;) Ale Tobie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to zawsze ciepło, gdy jestem cały dzień w pracy, zaś gdy mam wolne, to burza idzie i od razu pioruny strzelają :P hehe
    ŚWietny zestaw, uwielbiam takie miejski casual :) koszula bardzo mi się podoba i cieszę się, że nie jest to czarno-czerwona kratka, bo tej już zbyt dużo ostatnimi czasy pojawiło się w blogosferze :)
    Super wyglądasz :)

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, ale masz czadową koszulę ! Jest idealna, perfekcyjna i w ogóle chcę taką <3 świetnie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się koszula, jest przecudowna! A ja z kolei frędzle uwielbiam, w każdej postaci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia ;)
    Mogłabym prosić Cię o kliki w linki w poście? Tobie zajmie to tylko chwilę, a dla mnie to bardzo ważne :) Poinformuj mnie jak to zrobisz, a postaram się jakoś odwdzięczyć ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit :) Bardzo podoba mi się koszula :>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, szczególnie ta koszula ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna koszula

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit :) :) koszula wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.