6 maja 2015

PODSUMOWANIE AKCJI OLEJOWANIA WŁOSÓW NA WIOSNĘ

Hej kochani ! Weekend majowy już za nami, więc czas podsumować naszą akcję olejowania włosów na wiosnę. Bardzo się cieszę, że wzięłyście udział w mojej akcji i za to serdecznie dziękuję :) Oto lista osób, które wzięły udział w akcji wraz z przekierowaniem na bloga danej osoby :

Arleen
yoxd
ostentacyjnie
-K.
A.
hinatka
handzia



Jak widać najbardziej popularną metodą było olejowanie włosów na mokro. Olejowanie włosów na sucho i na odżywkę zajęło drugie miejsce, więc myślę, że to również lubiane metody. Ja wybrałam olejowanie włosów na sucho, jednak nie ukrywam, że najbardziej lubię olejować włosy na odżywkę i ta metoda sprawdza się u mnie najlepiej :)
Jakie oleje najczęściej wybierałyście ?

Tutaj zdecydowanie króluje olej kokosowy. Olej lnaiany i ze słodkich migdałów również są lubiane. Pod hasłem "inne" znalazły się oleje, które wybierały pojedyncze osoby. Były to m.in : olej jojoba, olej sesa, khadi, amla, łopianowy, musztardowy czy masło Shea. Ja olejowałam włosy olejem aranowym z Lidla, jednak nie byłam z niego jakoś bardzo zadowolona :)


Najważniejsze i to, co nas najbardziej interesuje, czyli efekty olejowania :) Co zawdzięczamy olejowaniu ? Przede wszystkim włosy są bardziej miękkie, ujarzmione i bardziej się błyszczą. Zauważalne było mniejsze plątanie się włosów i poprawa elastyczności. Ja olejowanie cenię za blask, miękkość i ujarzmienie, czyli trzy efekty, które zauważyła u siebie większość z Was.






Ja jestem zadowolona z efektów i mam nadzieję, że wszystkie osoby biorące udział w akcji również. Ostatnio maść końska cieszy się dużym zainteresowaniem. Co powiecie na kolejną akcję ? Tym razem przyspieszanie porostu za pomocą maści końskiej. Piszcie co o tym myślicie ! Mam nadzieję, że zachęciłam Was do olejowania włosów :) Jak widać WARTO .

15 komentarzy:

  1. Ja również używam olejków. Świetna sprawa w kwestii polepszenia kondycji i wyglądu włosów <3
    Moim faworytem jest olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie używałam, ale bardzo lubię sezamowy :)

      Usuń
  2. Piękne rezultaty, gratulacje dla uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzieki takim akcjom można podnieść motywacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) W grupie raźniej .

      Usuń
  4. Właśnie się smaruję olejem (tzn. włosy) :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie ''olejuję'' włosów :P. Nie wiem, jakoś na to nie wpadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie świetnie wpływa na włosy :)

      Usuń
  6. kocham olejki i świetny post :) <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie zauważyłam akcji, dołączyłabym się, bo od pewnego czasu sama zaczęłam olejować :(
    Ale zapraszam do mnie na skrzypokrzywę! :)
    www.kosmetyczkagaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musialabym kupic takie olejki i wypróbować to :) Super jakby i na moje wlosy pomoglo !
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne efekty i swietne podsumowanie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.