30 maja 2015

ORANGE DRESS WITH WHITE JACKET

Witajcie :) W końcu udało mi się zrobić zdjęcia, choć pogoda nadal jest okropna. Mocno wieje wiatr, do tego jest bardzo chłodno. W dzisiejszym poście główną rolę odgrywa pomarańczowa sukienka ze sklepu walktrendy. Przyszła ona bardzo szybko, bo już po 10 dniach. Niestety nie mogę ukryć, że jestem nią rozczarowana i spodziewałam się czegoś innego, zresztą same zobaczcie jak wygląda na stronie, a jak prezentuje się na mnie.













KURTKA - STRADIVARIUS
SUKIENKA - TUTAJ
CONVERSE - TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie również :) Wygląda na lekką i zwiewną - a takie są najlepsze na lato do sandałków :)

      Usuń
    2. niestety jej materiał mi nie odpowiada :(

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor sukienki,taki żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja <3 Buciki mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i kurtka są świetne, ale rzeczywiście sukienka układa się na ciele trochę dziwnie. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo nie ma zdjęcia od przodu bez kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czuje się w niej dobrze, jakos spada z przodu, wiec wolałam nie pokazywać jej samej :)

      Usuń
    2. Tak właśnie mi się wydawało ;)

      Usuń
  6. Ładnie w niej wyglądasz :) kolor idealny na lato :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. Sukienka świetna (ciekawie wygląda na plecach), a biała kurtka i trampki to już dodatki typowo letnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! fajne te conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka sama w sobie wygląda ładnie, lecz materiał z jakiego jest wykonana wygląda na niezbyt fajny i typowy z którego jakaś większa część sukienek jest wykonana i jakiego chyba większa ilość z Pań szuka. Ale sam projekt jest świetny. Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie materiał jest tutaj największą wadą :( poza tym myślałam, ze rozmiar xs bedzie dobry, a jest dosyć szeroka. Na modelce w sklepie lepiej wyglądała.

      Usuń
  10. Mnie się kolor podoba :-) do materiału miałabym pewne "ale" :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest troszkę zbyt duża, musisz po prostu więcej jeść ^^

    Kochana, wyniki rozdania już było, czy to ja pominęłam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post odnośnie rozdania pojawi się dziś :)

      Usuń
  12. pięknie wyglądasz, ogólnie bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki z trampkami ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor sukienki jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka śliczna, bardzo do twarzy ci w tym kolorze ;)

    A w ramach małej, własnej reklamy zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę o second handach, pokazuję stylizacje oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam Cię na: znalezionenamiare.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.