7 maja 2015

NOWOŚCI W SZAFIE - KWIECIEŃ 2015

Witajcie ! W celu odprężenia się i totalnego resetu pod koniec kwietnia postanowiłam się przejść na zakupy.  Czasami chodzę po sklepach i nie mogę nic wybrać. Innym razem jest tyle ubrań, które wpadają mi w oko, że nie wiem na co się zdecydować. Też tak macie ? Właśnie na tych zakupach miałam ochotę zgarnąć wszystko, co mi się spodobało. Na weekend majowy wróciła też z Niemiec moja mama, więc przyszła kolejna ogromna paczka ubrań.

Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam dwie pary spodenek ! Pierwsze z nich mają kwiatowy, kolorowy motyw. Uważam, że są piękne, więc od razu je zgarnęłam. Drugie są koronkowe. Od dawna planowałam zakup koronkowych spodenek. Mam już nawet pomysł na stylizację z nimi. Na sam koniec są koturny. One też znajdowały się na mojej wishliscie. Zastanawiałam się nad białymi lub brązowymi, ale nie moglam się zdecydować. Przeszłam klika sklepów i znalazłam biało-brązowe.

SPODENKI W KWIATKI - H&M
SPODENKI KORONKOWE - HOUSE
KOTURNY - CCC


W kwietniu mama przywiozła mi sporo bluzek i koszul. Pierwsza z nich jest biała, jednak jest długa, a takich nie lubię, więc idzie do przeróbki. Druga to bardziej kolor ecru i kupiłam ją z myślą o maturze. Jest cieniutka, przewiewna i już ją uwielbiam. Trzecia koszula to połączenie kwiatów i kropek, bardzo mi się podoba. Widziałam gdzieś taką nawet w sklepie o TUTAJ. Kolejne bluzeczki to takie zwyklaczki.

BIAŁA KOSZULA - H&M
KREMOWA KOSZULA H&M
KOSZULA W KWIATKI - STRADIVARIUS
BLUZKI W KWIATKI - VERO MODA I H&M

Na sam koniec zwykła bluzeczka i sweterek na chłodniejsze dni czy wieczory :)

BLUZKA - H&M
SWETEREK - VERO MODA

Trzy rzeczy, których nie kupiłam, a znajdują się na mojej wishliście i będę ich szukała. Na pewno jeansowa kurteczka, ale chyba jaśniejsza. W ogrodniczkach już dawno się zakochałam, ale nie mogę stacjonarnie żadnych znaleźć, a kostiumy w tym stylu na początku mi się nie podobały, ale zaczęłam się do nich przekonywać i sama teraz taki chcę :)

34 komentarze:

  1. śliczne ubrania :) :) najbardziej podobają mi się ogrodniczki, kolorowe spodenki i koturny :) powodzenia w poszukiwaniu ubrań ze swojej wishlisty (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! Ogrodniczki muszę znaleźć, nie odpuszczę :D

      Usuń
  2. ach sandałeczki na obcasie jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koturny boskie! Chce sobie jakieś sprawić na ten sezon letni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koturny, muszę sobie sprawić jakieś nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodenki! :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te koronkowe spodenki są po prostu..zajeb... idealne znaczy ;) !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne rzeczy, też poluję na jakąś jasną kurteczkę jeansową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie przeważnie jest tak, że jak muszę się ubrać koniecznie (jakieś spotkanie, wesele, impreza) to choćbym zwiedziła 387361 sklepów, to nic kompletnie nie ma...Natomiast, kiedy nie mam w ogóle zakupów w planie, będąc gdzieś przypadkiem w jakimś centrum- zawsze jest masa rzeczy, które są wprost na mnie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega ciuszki,fajne spokojne kolorki
    Czatuje właśnie na ogrodniczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę butów, są cudowne, niestety ja w takich chodzić nie mogę ;c zabrałabym Ci też wszystkie koszule bo sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki też są bardzo ładne :) Póki co nie zamierzam koszul sprzedawać, haha :D

      Usuń
  11. O no to się obłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszule są świetne!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez myślę o koronkowych spodenkach :) ale nie wiem czy mam je z czym łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma z czym, to biały do większości pasuje :)

      Usuń
  14. spodenki w kwiaty są mega! Ja myślę również o koronkowych spodenkach i na pewno się na nie skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i spodenki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne nabytki, a te koturny rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sandałki są przepiękne! *.* ostatnio dopadł mnie "butowy zakupoholizm" i aż boje się, że jutro pobiegne po nie do ccc :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodenki z Housa <3 piękne , chyba się przejdę ;) buciki równiesz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. same cudeńka, a butki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę,mega podoba mi się ta koszula,która jest połączeniem kwiatów i kropek jest piękna po prostu i strasznie dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jakie cudowne ubrania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.