16 maja 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE - MAJ 2015| ROSSMANN PROMOCJA -49%, SUPERPHARM, BIEDRONKA

Hej kochani :) Ostatnio na blogu pojawiło się sporo stylizacji, więc pomyślałam, że teraz czas na coś kosmetycznego. W kwietniu i maju pojawiło się sporo promocji kosmetycznych m.in -49% w Rossmannie i -40% w Naturze. Ja w tym roku właściwie nie poszalałam. Kupiłam kilka produktów, których mi brakowało lub w cenie normalnej bym zastanawiała się nad kupnem. Lakierów do paznokci nie ma żadnych, bo postawiłam na hybrydy.


Jeśli chodzi o promocję w Rossmannie to skusiłam się na :
  •  tusz Eveline Volume Celebrity, 
  • rozświetlacz Wibo, o którym na pewno słyszałyście, bo jest o nim bardzo głośno w blogsferze
  • cień Color Tattoo On and on bronze
Gdy zobaczyłam, że Long 4 Lashes jest w promocji w Superpharm, od razu tam pobiegłam :) Jestem w trakcie testowania i mam nadzieję, że efekty będą zadowalające. Dorzuciłam do tego Białą perłę, bo bardzo ją lubię.

Oglądając różne produkty w Biedronce, trafiłam na "lakier do ust". Postanowiłam go wypróbować i wzięłam dwa kolory, które możecie wyżej zobaczyć. Super efekt na ustach, jednak ślady widoczne są wszędzie. Fajnie go użyć jeśli wiemy, że nie będziemy w najbliższym czasie nic jadły ani piły.

Na koniec zostawiłam balsam Vita Liberata, którego efekty będziecie mogły już niebawem zobaczyć. Nowości nie jest dużo, jednak jestem bardzo zadowolona z tego, co udało mi się kupić w maju. Znacie te produkty ? Może macie wśród nich swoich ulubieńców ?

16 komentarzy:

  1. Mam lotion z vita liberata, świetnie brazuje skórę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości! :) Serum "Long 4 Lashes" zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się jego recenzja :)

      Usuń
  4. Fajne nowości, nie widziałam tego lakieru do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ten rozswietlacz ;)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ten tusz z Eveline jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluje na ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zobaczyc te lakiery do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała Perła jest moim zdaniem najlepsza do wybielania ząbków w domowym zaciszu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może faktycznie nie za dużo, ale jak wiadomo nie liczy się ilość, a jakość! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tusz z Eveline ;D słyszałam o nim wiele dobrego :D Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. znam tylko rozświetlacz z Wibo i pastę Białą perłę :) bynajmniej zaoszczędziłaś na tych promocjach :P bo u mnie portfel płacze po tych promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku akurat nie mogę narzekać :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.