28 maja 2015

KOSZULA W KRATKĘ I CZARNE SPODNIE Z DZIURAMI

Hej kochani :) Ja od kilku dni jestem za granicą, więc żaden post przez ten czas się nie pojawił. Aparat jest, więc nie będzie problemu ze zdjęciami. Dziś bardzo luźna, wygodna stylizacja. Myślę, że idealnie nadaje się na obecną pogodę. Czarne spodnie z dziurami kupiłam dosyć dawno, nie wiedząc, że będzie to hit sezonu. Koszule w kratkę zawsze gościły w mojej szafie, jednak jakiś czas temu zrobiłam sobie od nich małą przerwę.















KOSZULA - H&M
SPODNIE - CROPP
NASZYJNIK - NEW YORKER
OKULARY - RESERVED

Niedługo postaram się pokazać nowości w szafie z maja. Nie było tego dużo. Może wpadnie też jakaś recenzja :)

28 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz i sądzę, że bardzo do Ciebie pasuje taka stylizacja i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie wygladasz :) i jaka szczuplutka jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne spodnie! Koszula też ok, choć ja nie lubię koszul ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit:) spodnie uwielbiam:3
    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula i cała stylizacja - bardzo 'moja'! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo mi się podoba koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, zapraszam na nowy post :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Uwielbiam koszule w kratę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look i blog zapraszam do mnie www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię spodni z dziurami, to nie moja bajka:-) ale za to koszule w kratę bardzo lubię, sama mam kilka w swojej szafie:-)

    OdpowiedzUsuń

  13. Nominowałam Cię u siebie do zabawy Liebster Blog Award, będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie, ale jeśli nie lubisz takich rzeczy, nie musisz odpowiadać na te pytania, wybór należy do Ciebie :)
    Link do postu z nominacją: http://urodowepopoludnie.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) z chęcią odpowiem na pytania, w którymś poście :D

      Usuń
  14. świetny outfit :) jaka Ty fotogeniczna jesteś :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ja właśnie uważam inaczej, haha :D

      Usuń
  15. Bardzo fajna stylizacja :) W takich ubraniach właśnie czuję się najlepiej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny outfit :]
    Jest on bardzo w moim stylu <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna! Stylizacja też, fajnie zestawiasz ze sobą ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.