8 maja 2015

KONKURS - WYGRAJ JAJECZKO DO MAKIJAŻU EBELIN !

Cześć kochani :) Chciałam zorganizować rozdanie, jednak okazało się, że jest to niemożliwe ze względu na przepisy. Zamiast rozdania jest konkurs, a do wygrania jajeczko Ebelin ! O co w tym wszystkim chodzi ?




Aby wziąć udział w rozdaniu należy : 
1. Być publicznym obserwatorem bloga
2. Odpowiedzieć na pytanie : Które z ubrań na końcu poprzedniego wpisu jest najtańsze (kurteczka, ogrodniczki czy strój) i które z nich najbardziej Ci się podoba z krótkim uzasadnieniem.
3. Napisać w komentarzu pod tym postem "wzięłam udział", "zgłoszenie wysłane" itp.

Myślę, że pytanie jest bardzo łatwe i z chęcią weźmiecie udział w konkursie :)
Będzie mi bardzo miło, jeśli zamieścicie na swoim blogu banner .



Regulamin konkursu :
1. Organizatorem konkursu jest administrator bloga, czyli ja.
2. Rozdanie trwa od 08.05.2015 do 25.05.2015 i wygrywa w nim jedna osoba, której odpowiedź będzie po pierwsze prawidłowa, a po drugie uzasadnienie będzie ciekawe. Komisja składająca się z trzech osób wybierze najlepszą odpowiedź.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 7 dni od zakończenia konkursu
4. Na maila z danymi czekam 3 dni. Po tym czasie zostanie wybrana kolejna osoba.
5. Nagrody wysłane zostaną przeze mnie do 7 dni roboczych. Wysyłka tylko na terenie Polski.
6. Osoby, które przestaną obserwować bloga nie będą mogły wziąć udziału w kolejnym rozdaniu.
7. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
9. Konkurs może zostać przedłużony, jeśli będzie mniej niż 40 zgłoszeń.


KONKURS PRZEDŁUŻONY DO 25.06

27 komentarzy:

  1. Ja juz te jajeczko mam - bardzo fajne :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie wysłane ;* Konkursik świetny, a na te gąbeczke poluje od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i polecam to jajeczko :) jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dopisać, biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.